خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران اعلام کرد:

ترافیک پر حجم و نیمه سنگین در جاده های مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۵۵۷

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ترافیک هم اکنون در جاده های این استان (ورودی و خروجی) پرحجم برخی مقاطع نیمه سنگین به ویژه در جاده کندوان و هراز گزارش شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،علیرضا قدمی با اعلام این خبر اظهار کرد: ترافیک در جاده سوادکوه پرحجم و روان است و با توجه به لغزندگی سطح بیشتر جاده های مازندران، رعایت سرعت مطمئنه بسیار ضروری است.

وی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی برای خودروهای سنگین امروز اول فروردین در جاده هراز تا ساعت 24 شنبه 3 فروردین همچنان ادامه دارد گفت: بر اساس برنامه ریزی محدودیت دیگری وجود ندارد  اما در صورت ایجاد شرایط ترافیکی، محدودیت هایی به ویژه در جاده های هراز و کندوان اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راه مازندران  افزود: با توجه به ریزش های پی در پی سنگ و بهمن، پرهیز از سفرهای غیرضروری در جاده های کوهستانی مازندران در  شب  تاکید می شود .

هواشناسی مازندران اعلام کرد که ناپایداری هوا همراه با بارش برف و باران که با کاهش دما همراه بوده است از اواخر امروز از استان خارج می شود و مردم استان ومسافران شاهد افزایش دما و کاهش ابرناکی خواهد شد. 

اکنون آلاشت سوادکوه با یک درجه سانتیگراد سردترین و بابلسر با 12 درجه بالای صفر گرم ترین جاهای استان هستند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز