خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اعلام کرد:

آسمان مازندران تا فردا صاف و گرم/ورود سامانه بارشی روز سه شنبه

asdasd
کد خبر : ۷۲۰۲۸۶

احمد اسدی با اعلام اینکه آسمان مازندران تا فردا صاف و گرم پیش بینی می شود ،گفت: از عصر روز دوشنبه 8 بهمن با ورود جریانات شمالی به استان شاهد بارندگی , وزش باد و کاهش دما خواهیم بود .

احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا،آسمان مازندران را امروز تا فردا دوشنبه صاف تا نیمه ابری ، در دامنه ها و ارتفاعات با وزش باد گرم و افزایش نسبی دما اعلام کرد .

وی افزود : از عصر دو‌شنبه 8 بهمن با شمالی شدن جریانات ، ابتدا در مناطق غربی استان بارندگی و وزش باد آغاز و تا اواخر شب مناطق مرکزی و شرقی استان نیز بارانی خواهد شد.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: بارش همراه با کاهش دما  5 تا 10 درجه  ، وزش باد گاهی نسبتاً شدید و مواج شدن دریا تا پایان روز سه‌ شنبه در استان ادامه خواهد داشت.

وی افزود:در این مدت ارتفاعات و محورهای کوهستانی مازندران شاهد بارش برف همراه پدیده مه گرفتگی است که کاهش دید،لغزندگی و اختلال در تردد را خواهیم داشت.

اسدی اعلام کرد: آسمان استان در روز چهارشنبه در مناطق غربی استان صاف تا نیمه ابری و در نیمه شرقی ابری همراه با بارش پراکنده که  بتدریج صاف خواهد شد .

وی گفت: آسمان استان را در روزهای پنج‌شنبه و جمعه 11 و 12 بهمن صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما پیش بینی کرد .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز