خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران:

دانش آموزان مازندرانی عضو NGO می شوند

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۲۳۱

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اعلام اینکه دانش آموزان مازندرانی عضو NGOمی شوند؛ گفت: مرحله اول این عضو گیری به زودی انجام می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عیسی قاسمی طوسی چهارشنبه در همایش آموزشی مربیان با موضوع آموزش های همگام با ازدواج در ساری افزود: دانش آموزان باید آموزش ها را در مدارس فراگرفته اما غفلت شد و باید تلاش بیشتری انجام شود.

وی اظهار کرد: آموزش ها در آموزش و پرورش و مدارس بسیار اثرگذار است و باید در این حوزه تلاش بیشتری انجام شود.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با بیان اینکه دانش آموزان مازندرانی عضو NGOمی شوند؛ خاطر نشان کرد: در مرحله اول 100هرار نفر عضو سازمانه های مردم نهاد می شوند.

قاسمی طوسی ادامه داد: این آموزش ها در بخش های مختلف مهد کودک ها، ابتدایی و مقاطع مختلف تحصیلی ارائه و دانش آموزان با نقش خود آشنا و در 3تا 5 NGO شرکت و صاحب نظر باشند.

این مسوول با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های مختلف سازمان های مردم نهاد برای پیشبرد امور لازم است؛ بیان داشت: در برخی از امور اجتماعی غفلت شده و باید آموزش های لازم ارائه شود.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران همچنین با اشاره به شناسایی آسیب های مختلف اجتماعی و رفع آن در استان مازندران گفت: 33 منطقه حاشیه نشین در مازندران داشتیم که اکنون نداریم و آسیب ها در حال برطرف شدن است.

قاسمی طوسی افزود: منطقه مهرگان نکا طرح پایلوت کشوری در کاهش آسیب های اجتماعی شد و اقدامات مؤثر و خوبی انجام شد.

وی گفت: در بحث متکدیان هم در سه منطقه شرق، مرکز و غرب مازندران اقدامات مناسبی انجام و در دست انجام است.

این مسوول همچنین مهاجرت، تکدی گری، مشکلات منابع آبی،  زیست محیطی، مشروبات الکلی، خودکشی و ایدز را از موضوعات مهم اجتماعی در استان دانست که در حال پیگیری است.

مدیر کل اجتماعی و فرهنگی استانداری مازندران با اشاره به اقدام خوب و موثر آموزش های حین ازدواج گفت: در این بخش برنامه ربزی منسجم انجام و ضمن ارائه آموزش های لازم اعتبارات مناسب در این بخش دیده شده و نگرانی وحود ندارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز