خبرگزاری کار ایران

محمدتقی محمودی:

مشکلات معیشتی در حال شکنجه بازنشستگان تامین اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۱۶۱

رئیس کانون بازنشستگان شهرستان گلوگاه گفت: مشکلات معیشتی در حال شکنجه بازنشستگان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدتقی محمودی در هشتمین اردوی آموزشی، تفریحی و تشکیلاتی اعضای هیات مدیره کانون‌های کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیران تامین اجتماعی مازندران با بیان این مطلب گفت: مسئولان و متولیان امور باید بدانند که شکنجه‌ی عیان و پنهانی به این قشر از جامعه آمده است.

رئیس کانون بازنشستگان شهرستان گلوگاه اظهار داشت: باید وزارت رفاه فکری به حال حقوق و دستمزد پایین این گروه از جامعه کنند. از این شرایط سخت تنها می‌توان با همدلی و هم‌صدایی با موفقیت گذر کرد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات معیشتی در حال شکنجه‌ی بازنشستگان است، افزود: حقوق دریافتی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تنها کفاف هزینه‌ی یک‌هفته از زندگی‌شان را می‌دهد و این امر موجب گردیده که شرمنده‌ی خانواده‌های‌شان شوند.

وی از محرومیت خدمات رفاهی و تفریحی بازنشستگان سخن به میان آورد و افزود: متاسفانه بازنشتگان تنها زنده‌اند و هیچ لذتی از زندگی خود نمی‌برند.

ریئس کانون بازنشستگان گلوگاه در پایان سخنانش از مسئولان مربوطه خواست تا اقدامات جدی تری را نسبت به اجرای قانون همسان‌سازی به انجام برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز