خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه استان مازندران خبر داد:

حادثه رانندگی با یک کشته و یک مصدوم در محور سوادکوه

asdasd
کد خبر : ۷۱۸۵۸۸

رئیس پلیس راه استان از برخورد یک دستگاه خودروی پژو و یک دستگاه خودروی مینی بوس با یک کشته و یک مصدوم در محور سوادکوه شمالی خبر، داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ علیرضا قدمی در تشریح این خبر، گفت: درپی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محدوده بشل شهرستان سوادکوه شمالی بلافاصله ماموران کلانتری مرکزی سوادکوه به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان مازندران، افزود: در این حادثه که براثر برخورد یک دستگاه خودروی پژو405 با دو سرنشین و یک دستگاه خودروی مینی بوس به وقوع پیوست، سرنشین خودروی پژو در دم جان باخت و راننده این خودرو مصدوم شد .

وی با شاره به این که مصدوم این حادثه توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد، اظهار داشت: علت حادثه در دست بررسی است.

سرهنگ قدمی در خاتمه با بیان این که از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن ، سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو است به کلیه رانندگان وسائط نقلیه توصیه کرد: با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت حق تقدم عبور، ضمن نمایش فرهنگ اجتماعی خود، ضریب ایمنی را بالا برده تا شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز