خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان آتش نشانی شهرداری ساری خبر داد:

آماده باش کامل آتش نشانی ساری

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۷۵۱

سرپرست سازمان آتش نشانی ساری از آماده باش آتش نشانی برای حوادث احتمالی ناشی از بارش باران و برف بر اساس اطلاعیه هواشناسی مازندران خبر داد.

 سید حمید هاشمی در گفتگو با خبرنگار ایلنا به اطلاعیه مدیریت بحران و بر اساس اخطاریه سازمان هواشناسی مبنی بر نفوذ سامانه بارشی به استان و ابرناکی آسمان همراه با بارش باران و برف طی روز های پنج شنبه و جمعه ۲۷و ۲۸ دی ماه اظهار کرد: سازمان آتش نشانی با 6 ایستگاه در حال  آماده باش کامل برای خدمت رسانی به شهروندان است.

وی درباره وزش باد و بارش باران و وقوع حوادث احتمالی شهر ساری گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مازندران، شهروندان گرامی در صورت امکان از منزل خارج نشوند و از قرار گرفتن در فضای باز و صاعقه‌گیر خودداری کنند.

سرپرست سازمان آتش نشانی ساری با اعلام اینکه تمامی تجهیزات و ماشین آلات سازمان آتش نشانی ساری آماده بکار است، افزود: شهروندان در صورت امکان خودروهای خود را زیر درختان پارک نکنند.

وی همچنین توصیه کرد: شهروندان در خصوص ایمنی وسایل گرمایشی و گاز سوز تمهیدات لازم را بعمل آورند و از اتراق در حاشیه رودخانه ها و اماکن پر خطر جداً پرهیز نمایند.

سرپرست سازمان آتش نشانی ساری گفت: در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با شماره گیری ۱۲۵ آتش نشانی ، آدرس دقیق و نوع حادثه را اعلام نمایند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز