خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران اعلام کرد:

بارش برف در محورهای سوادکوه و کیاسر مازندران

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۰۶۵

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از بارش برف هم اکنون در دو محور "سوادکوه و کیاسر" خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ،سرهنگ "علیرضا قدمی"با اعلام این خبر، گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی در خصوص ورود سامانه بارشی سرد از روز گذشته به استان مازندران، شاهد بارش باران و برف در کلیه محورهای مواصلاتی استان از شب گذشته هستیم .

وی تصریح کرد: در حال حاضر در محور سوادکوه و ارتفاعات "گدوک" و همچنین در محور "کیاسر به سمنان" شاهد بارش برف هستیم و سطح جاده ها لغزنده است .

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: در محور "کندوان و هراز" که از شب گذشته شاهد بارش برف بوده ایم در حال حاضر وضعیت جوی در این محور ابری و سطح جاده لغزنده است .

سرهنگ قدمی به بارش باران در دیگر محورهای مواصلاتی اشاره کرد و افزود: با توجه به لغزندگی سطح جاده، رانندگان با سرعت مطمئنه تردد کنند و از سرعت و سبقت غیر مجاز جدا خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران، با اشاره به ترافیک عادی و روان در کلیه محورها، اظهار داشت : محدودیت های ترافیکی که از ظهر روز چهارشنبه 19 دی ماه در محورهای مواصلاتی اعمال شد تا صبح روز شنبه 22 دی ماه ادامه خواهد داشت.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با شماره 24434 و 24420 با پیش شماره 011 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز