خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران:

نمایندگی وزارت امور خارجه فرصتی مناسب در جهت توسعه صادرات است

asdasd
کد خبر : ۷۰۵۹۹۵

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: نمایندگی وزارت امور خارجه فرصتی مناسب برای ارتقای صنعت توریسم و صادرات است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،آیت الله نورالله طبرسی صبح امروز در دیدار با رئیس نمایندگی وزارت امور خارجه در مازندران و معاونین بر همکاری این دفتر در جهت تقویت توسعه صادرات تاکید کرد و اظهار داشت: فعالیت این دفتر باید ملموس بوده و نمود داشته باشد.

وی افزود: مازندران به دلیل هم مرز بودن با کشورهای حوزه خلیج فارس و دارا بودن ظرفیت های مختلف فراتر از یک استان است بنابراین باید آنرا فرا استانی حتی کشوری دید.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در این استان ،متاسفانه به دلیل شهرگرایی و تشدت پیشرفت چندانی نداشته است.

وی خاطر نشان کرد: ناهماهنگی استان باعث شد تا استان آنطور که باید به رشد و توسعه دست پیدا نکند حتی با وجود بنادر خوب هنوز نتوانستیم از مزیت های منطقه آزاد برخوردار شویم.

آیت الله طبرسی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان ظرفیت مهم در ارتقای صادرات دانست و بیان کرد: کیفیت بسته بندی و نوع محصولات در توسعه صادرات نقش مهمی دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران بر توسعه گردشگری پایدار در حوزه ارتقای اقتصاد مازندران با همکاری دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان تاکید کرد و گفت:  توجه به صنعت توریسم در راستای ایجاد  و رونق  هرچه بیشتر در حوزه گردشگری به کار گرفته شود .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز