خبرگزاری کار ایران

استاندار در واکنش به واگذاری چوب و کاغذ مازندران:

پیش از هرگونه واگذاری باید اهلیت خریداران ثابت شود/ درباره سرنوشت کارخانه حساس خواهم بود

asdasd
کد خبر : ۷۰۳۶۲۵

استاندار مازندران تاکید کرد: نگرانی تشکل‌های کارگری درخصوص سرنوشت مجتمع چوب وکاغذ را درک می کنم.

به گزارش "ایلنا" از ساری، "احمد حسین زادگان" در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا راجع به خبر واگذاری شرکت چوب و کاغذ مازندران از طریق مزایده و واگذاری سهام بانک ملی گفت: با بانک ملی توافق شد که قبل از هرگونه واگذاری باید اهلیت خریداران ثابت شود و به کارگران و نهادهای کارگری استان اطمینان خاطر می‌دهم که نسبت به سرنوشت این واحد تولیدی و وضعیت کارگران آن و صلاحیت خریداران شرکت بی تفاوت نخواهیم بود.

استاندار مازندران با بیان اینکه با اصل واگذاری این مجتمع مشکلی نداریم،گفت: مجتمع چوب و کاغذ مازندران؛ افتخار صنعت استان است و نقشی به سزا در توسعه صنعتی و اشتغال دارد و قطعاً در برابر تصمیماتی که برای این واحد صنعتی اتخاذ می گردد؛حساس خواهم بود.

اعلام خبر واگذاری چوب و کاغذ مازندران ازطریق مزایده در روزهای اخیر موجب اعتراضات گسترده نهادهای کارگری و نگرانی کارگران این واحد شده و تشکل های کارگری نسبت به عواقب واگذاری احتمالی این مجتمع تولیدی وصنعتی اظهارنگرانی نموده اند.

در این واحد تولیدی بیش از 1500 نفر به طور مستقیم شاغل اند ضمن آن که با فعالیت این واحد تولیدی امکان اشتغال غیر مستقیم بالغ بر 10 هزار نفر فراهم می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز