خبرگزاری کار ایران

در رقابت های دوو میدانی باشگاه های کشور؛

مازنی ها خوش درخشیدند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۲۱۴

مرحله پایانی دور سوم رقابت های دوومیدانی قهرمانی باشگاه های کشور از صبح امروز در مجموعه ورزشی انقلاب تهران در حال برگزاری است.

به گزارش ایلنا، این مسابقات با حضور تیم های قدرتمندی چون استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان، نفت تهران، آسان پرداخت، نیروی زمینی ارتش و ... از صبح امروز آغاز شده است و هم اکنون نیز در حال برگزاری در سایر رشته های باقی مانده است.

اما در مهم ترین ماده این مسابقات، مهران حسینی، دونده بابلی تیم نفت تهران با رکورد ۱۰ ثانیه و ۵۱ صدم ثانیه به عنوان قهرمانی دوی ۱۰۰ متر دست یافت. همچنین رضا قاسمی (استقلال تهران) که در غیاب حسن تفتیان (آسان پرداخت) مهم ترین رقیب حسینی محسوب می شود با رکورد ۱۰ ثانیه و ۵۸ صدم ثانیه به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.

در دور قبلی لیگ دو و میدانی نیز مهران حسینی بالاتر از قاسمی و تفتیان توانسته بود مقام اول را کسب کند.

همچنین پرنده بابلی تیم نفت تهران که همواره پای ثابت تیم ملی و نفر نخست مسابقات داخلی بوده است امروز هم در مسابقات لیگ برتر خوش درخشید و به مقام اول ماده پرش ارتفاع دست یافت. پس از قنبرزاده، هم تیمی وی در جایگاه دوم ایستاد و سلیمی به مقام سوم رسید.

نتیجه پرش ارتفاع:

۱- کیوان قنبرزاده - نفت تهران - ۲.۱۸ متر

۲- محمدرضا وظیفه دوست - نفت تهران - ۲.۱۰ متر

۳- رضا سلیمی - ذوب آهن اصفهان - ۲.۱۰ متر

۴- عباس عمادی - استقلال تهران - ۲.۰۵ متر

۵- علی سهرابی - دانشگاه یزد - ۲.۰۰ متر

۶- حسین بیزار - استقلال تهران - ۲.۰۰ متر

۷- مهدی خدادادی - عقاب نیروی هوایی - ۱.۹۰ متر

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز