خبرگزاری کار ایران

مالک باشگاه نساجی مازندران:

آقای اصفهانیان داوری را نمی توانید درست کنید،استعفاء دهید/ماندنم در نساجی نهایت تا دوبازی دیگر

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۶۹۳

صنیعی فر گفت: از دیروز هزار پیام از مازندران و قائم شهر داشتم، نجابت هوادارن نساجی هم حدی دارد.

به گزارش ایلنا، فرهاد صنیعی فر مالک و رئیس هیئت مدیره باشگاه نساجی مازندران ،گفت: نمایش جانانه بازیکنان نساجی را همه دیدیم و لذت بردیم. از نظر من این باخت نبود و حکم برد را داشت چون فقط و فقط مغلوب داور مسابقه شدیم.

وی در ادامه افزود: تیم نساجی مقابل سپاهان اصفهان ،پر افتخارترین تیم لیگ برتر ایران بازی کردیم که نه تنها پر مهره است بلکه یک مربی بزرگ و شناخته شده را هم بالای سر خود می بیند با این وجود توانستیم بازی پایاپایی را انجام دهیم و به شخصه از فوتبال مردانه بچه های نساجی تقدیر و تشکر می کنم.

مالک باشگاه نساجی در مورد داوری این دیدار،اظهار کرد: متاسفانه کوپال ناظمی داور مسابقه اشتباه مهلکی انجام داد و به گواه نظر کارشناسان به جای دادن کارت زرد به بازیکن سپاهان به خاطر شیرجه زدن و فریب داور یک پنالتی ناحق علیه ما گرفت تا حق مسلم نساجی ضایع شود.

وی تصریح کرد: از دیروز تا به حال نزدیک به هزار پیام از هواداران نساجی در قائم شهر و سراسر مازندران داشتم که معتقد بودند در ۹ هفته گذشته داوران علیه نساجی سوت زده اند؛ اینکه این همه اشتباه فقط علیه یک تیم باشد مشکوک است و نمی توان از پسوند سهوی در مورد آن استفاده کرد.

وی خاطر نشان کرد: روی سخن من با شخص رئیس کمیته داوران است. آقای اصفهانیان! نجابت و صبر هواداران نساجی، مردم قائم شهر و مازندران هم حدی دارد. من هیچ جوابی برای این مردم نجیب ندارم و نمی دانم در قبال حق کشی و ناداوری ها به آنها چه بگویم؟

صنیعی فر   با اعتراض به عملکرد دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت:آقای اصفهانیان! لطفا داوری را درست کنید یا اگر نمی توانید استعفاء بدهید تا نیروهای تازه نفس و با انگیزه تر جای شما بیایند و کار کنند؛متاسفانه شما پشت موفقیت علیرضا فغانی پنهان شدید که هیچ نقشی در پیشرفت او نداشتید! ما و هواداران نساجی هم فقط خدا را داریم و بس.

مالک باشگاه نساجی مازندران گفت: از این وضعیت واقعاً خسته ام، از آن طرف هم مسئولان استان نه به ما کمکی می‌کنند نه امکاناتی در اختیارمان قرار می‌دهند و بعد هم مدعی هستند که چرا تیم را به تهران برده‌اید.

وی در ادامه افزود: واقعاً نمی‌دانم چه بگویم، تا الان هم به عشق این هواداران ایستاده‌ام، وگرنه یک لحظه هم نمی‌ماندم.

صنیعی فر بیان کرد: همه شما شرایط اقتصادی را حس می کنید ،مگر می شود با جیب شخصی با این همه هزینه های هنگفت به تنهایی تیمداری کرد، بیشتر از این کشش ندارم و نهایتاً دوبازی در نساجی خواهم بود

به گزارش ایلنا، این تیم با ریشه پس از سالیان سال به آرامش رسیده و نیاز است که مسئولان استانی و شهرستانی به کمک این عزیزان بیایند ، چرا که تیمداری در این شرایط اقتصادی بسیار دشوار است ،تیمی که هیچ وابستگی به دولت و نهادی ندارد و تنها با جیب شخصی یک غیر مازندرانی اداره می شود نیازمند توجه ویژه مسئولین است، محبوب ترین تیم مازندران و تنها تفریح جوانان این دیار نیازمند حمایت شما می باشد.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز