خبرگزاری کار ایران

امام جمعه قائمشهر :

مانور مقدس رزمایش عاشورائی نمایش اقتدار و انسجام است

asdasd
کد خبر : ۶۶۸۳۴۱

صبح روز جمعه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسوال الله (ص) در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا از قائم شهر،آیت الله معلمی نماینده خبرگان رهبری  برپایی و برگزاری رزمایش مانور بسیجیان را نمایش اقتدار دانست و خاطرنشان کرد :امروز، روز فرصت تجدید عهد با سالار شهیدان و تلاش برای کوتاه کردن دست ظالمان و ادامه دادن راه امام حسین (ع) است.

امام جمعه قائمشهر مانور مقدس رزمایش عاشورائی را نمایش اقتدار و انسجام دانست و تصریح کرد: انسجام زمینه ساز اقتدار است و حضور در این رزمایش نشان دادن اراده برای ادامه دادن راه امام، شهدا دوران دفاع و مدافعان حرم است.

سرهنگ ابراهیم یعقوبی با بیان اینکه امروز روز مبارزه با استکبار جهانی و آمریکا است اظهار داشت :رزمایش چهارگردان بیت المقدس در قائمشهر با هدف نشان دادن اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و حفظ آمادگی جسمی و توان روحی به دشمنان خارجی و منافقین داخلی برگزار شد.

سرهنگ یعقوبی اهمیت دفاع در زنده بودن ملت هارا به برکت تفکر و حرکت بسیجی دانست وافزود:این موارد باعث شکست ناپذیرشدن انقلاب اسلامی می شود.

وی در ادامه از برگزاری صبحگاه اقتدار بسیجیان خبر داد و گفت :  بعد از این  مراسم، گردان ها به سمت پادگان شهید باقرزاده برای انجام تاکتیک های دفاعی و نظامی اعزام می شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز