خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی مازندران:

زمینه همکاری اقتصادی بین استان های مازندران و ولگاگراد فراهم است

asdasd
کد خبر : ۶۵۹۲۳۶

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت:استان های شمالی کشور می توانند نیازمندیهای روسیه را برآورده کنند.

به گزارش ایلنا از ساری،عبدالله مهاجر صبح امروز در نشست هم اندیشی توسعه ،همکاری تجاری مازندران و ولگاگراد روسیه در ساری اظهار داشت : پایه گذاری این همکاری از دو سال قبل از حوزه جنوب روسیه شروع شده و بر آنیم تا از ظرفیت های این دو استان بهره مند شویم.

وی افزود: سه استان شمالی گیلان ،گلستان  و مازندران با وجود نگاه و ظرفیت مشترک می توانند غالب نیازمندیهای روسیه بویژه منطقه جنوب این کشور را برآورده کنند.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران به ظرفیت های دو استان مازندران و ولگاگراد روسیه اشاره کرد و گفت: توانمندی های خوبی در جنوب روسیه وجود دارد که میتوان با تهاتر مشکل این همکاری را افزایش داد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران با کشور روسیه از مراودات سیاسی خوبی برخوردار است اما به لحاظ روابط اقتصادی از شرایط خوبی برخوردار نیستیم، افزود: شرایط اینچنینی برای دو کشور قابل قبول نیست بنابراین وظیفه ما را به عنوان نمایندگان بخش خصوصی برای مرتفع شدن این مشکل سنگین تر می کند.

مهاجر تصریح کرد: مطالعات خوبی برای همکاری بیشتر در حوزه روابط اقتصادی بین دو استان مازندران و ولگاگراد صورت پذیرفته است و استانداران این دو استان تلاش می کنند این ارتباط را بهبود بخشیده تا ظرفیت اقتصادی افزایش پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز