خبرگزاری کار ایران

معاونت فرهنگی شهرداری ساری:

مرکز ازدواج آسان در ساری راه اندازی می شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۵۰۴

معاونت فرهنگی شهرداری ساری گفت: مرکز ازدواج آسان به زودی برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان در ساری راه اندازی می شود.

رش ایلنا از ساری،به گزامحمد محبوب در همایش معاونت های فرهنگی و روابط عمومی شهرداری های استان که امروز در استانداری مازندران برگزار شد با بیان اینکه شهرداری ها خط مقدم خدمات اجتماعی هستند اظهار داشت: شهرداری ها صرفا نهاد خدماتی و عمرانی نیستند بلکه با توجه به افزایش سطح مطالبات شهروندان و تغییر نیازها، شهرداری ها خط مقدم جبهه  عملگرایی و خدمات اجتماعی در شهرها هستند.

وی با بیان اینکه امروزه مطالبات اجتماعی نیازهای شهروندان محسوب می شود ایجاد زیر ساخت های فرهنگی ، هنری ،سیناماها و اماکن فرهنگی را زمینه توسعه شهرداری ها عنوان کرد.

معاون فرهنگی شهرداری ساری با بیان اینکه شهرداری ها ناگزیر به پاسخگویب مطالبات اجتماعی شهروندان  هستند گفت: مدیران ارشد شهرداری و شوراها بایستی با اولویت دادن به فعالیت های فرهنگی در جهت ارتقای تفکر فرهنگی و بالابردن سطح توقعات مدیران تلاش کنند .

محبوب توجه به ساختار فرهنگی در شهرداری ها را ضروری دانست و گفت: مطالبات بانوان در حوزه های مختلف فرهنگی و اجتماعی از جمله اهدافی است که در شهرداری ساری پیگیری شده و در اولویت برنامه های این نهاد اجتماعی قرار دارد.

وی با تاکید بر تعریف بودجه و ردیف اعتباری برای کار فرهنگی در شهرداری ها تصریح کرد: باید درآمدهای پایدار در شهرداری ها برای کارهای فرهنگی ایجاد و زیرساخت های فرهنگی نیز در شهرها محقق شود.

محبوب ضمن بیان اینکه باید برنامه جامع فرهنگی با چشم انداز بلندمدت با رویکرد مناسب در شهرداری ها تدوین شود ادامه داد: تشکیل کارگروه های فرهنگی و هنری برای بهره گیری از ظرفیت بخش های مختلف امری لازم به شمار می رود.

وی با بیان اینکه در مسائل اجتماعی به دنبال کاهش آسیب ها و افزایش مشارکت شهروندی و سازمان های مردم نهاد هستیم، آموزش شهروندی را اصلی ترین وظایف شهرداری ها برشمرد وافزود : ترویج ورزش همگانی، حمایت از تیم های ورزشی و غیره باید در دستور  کار قرار گیرد.

معاون فرهنگی شهرداری ساری جشن شب های سکوت، تورهای گردشگری ساری گردی، جشنواره 20 در 20 با محوریت کودک و نوجوان در بوستان های ساری را از دیگر برنامه های فرهنگی شهرداری ساری اعلام و بیان کرد: مرکز ازدواج آسان به زودی برای ترویج فرهنگ ازدواج آسان در ساری راه اندازی می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز