خبرگزاری کار ایران

شیرسوار عضو شورای شهر:

مردم قائمشهر از شورا توقع پیشرفت و توسعه نداشته باشند

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۵۵۹

رئیس شورا پیگیری پروژه های ناتمام سال 96 را جز اولویت های کاری این نهاد ذکرکرد وگفت : انجام پروژه های رفاهی در مناطق محروم و کم برخوردار نیز در دستور کار بودجه سال 97 است.

به گزارش "ایلنا" از قائمشهر، رئیس شورای شهر قائمشهر بابیان اینکه ما به خبرنگاران اعتقاد و اعتماد داریم ،اظهار داشت : خبرنگاران پل ارتباطی ما با مردم هسستند.

سید هادی فضلی،رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر ، به بودجه 190 میلیارد تومانی  شهرداری و سازمان های تابعه اشاره کرد و افزود :  این میزان بودجه شامل  70 درصد بودجه های عمرانی و 30 درصد به عنوان هزینه های جاری در نظر گرفته شده است .

غلامرضا میرزایی دیگر عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به بدهی صد میلیاردی شهرداری که از دوره های قبل به جا مانده تصریح کرد : یک ماه ابتدای شروع به کار شورا در خصوص تعیین میزان بدهی شهرداری گذشت.

وی  وضعیت نامناسب اشتغال را یکی  از دغدغه های خود و همکارانش در شورا دانست و عنوان کرد :  امروزه در اصناف  به وضعیت نقطه سر به سر رسیده ایم .ماهانه 200 پروانه صنفی صادر می شود و از طرف دیگر هم 200 پروانه دیگر به دلیل وضعیت بد اقتصادی باطل می شود.

میرزایی حاشیه رودخانه تلار را مختص به مردم قائمشهر دانست و افزود : فضای این قسمت بسیار مناسب است و با مدیریت صحیح می توانیم این قسمت را  به عنوان مرکز گردشگری کشوری آماده و معرفی کنیم.

محمدعلی شیرسوار هم  ضعف بزرگ شورای پنجم را نداشتن سخنگو دانست.

 شیرسوار عامل دغدغه های موجود را کمیسیون های 5 نفره شورا عنوان کرد و گفت :  تا زمانی که کمیسیون ها متشکل از 5  نفر می باشند و تصمیمات شورا با فشار بیرونی اتخاذ می شود از ما انتظار رشد و پیشرفت نداشته باشید .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز