خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران:

مسئولان حراست سپر جنگ‌های نرم هستند

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۶۲۳

مدیر کل آموزش و پرورش مازندران گفت: مسئولان حراست سپری در مقابل جنگ‌های نرم و فرهنگی هستند.

به گزارش ایلنا از ساری،عسکری نیکزاد امروز در آیین تکریم و معارفه رئیس سابق و جدید حراست آموزش و پرورش مازندران، با بیان اینکه دشمنان سعی می‌کنند با عناوین فریبنده به شکلی نافذ، شرایط نانطلوب برای کشور ما فراهم کنند، اظهار داشت: مشخصا موضعی که آمریکا در مقابل برجام و علیه ایران در پیش گرفته است، برخاسته از یک استراتژی و برنامه بلند مدت است و تنها به شخص ترامپ ختم نمی‌شود.

وی افزود: انواع کتاب‌ها در چهار گوشه جهان با عناوین زیبا و متأسفانه در داخل نیز با ترجمه زیبا در اختیار خانواده‌ها قرار می‌گیرد، در حالی که قصد افزودن به معلومات افراد جامعه را ندارد و هر نویسنده با هر کتاب تکه‌ای از یک پازل بزرگ‌تر را در دست دارد که با قرارگیری هر پازل در جای خود، شرایط نامطلوب برای جوانان حاصل می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران ضمن بیان اینکه دشمنان با حرف‌های فریبنده در پی ایجاد بحران در منطقه و تعرضات بیشتر برای پیشبرد جنگ اقتصادی هستند، گفت: در این شرایط نیاز به حراست و هوشیاری تک تک افراد جامعه و تدبیر مسئولان است و شرایط آن‌قدر سنگین است که شاید تمامی افراد جامعه متوجه آن نباشند اما مسئولان حراست سپری در مقابل جنگ‌های نرم و فرهنگی هستند.

نیکزاد بر نیاز آموزش و پرورش به کمک سایر دستگاه‌های نظارتی تأکید کرد و افزود: هر دستگاه نظارتی تخصصی دارد که می‌تواند به آموزش و پرورش کمک کند.

وی به زمان ریاست علی سهرابی بر حراست آموزش و پرورش مازندران اشاره کرد و گفت: او میان فرهنگیان و حراست اعتماد ایجاد کرد و با تعامل بالا با عوامل بیرونی، فضایی امن در آموزش و پرورش به وجود آورد.

نیکزاد با تأکید بر اینکه رئیس حراست، مسئول حراست از میراث و رسالت اداره‌ متبوعش است، ادامه داد: با روحیات آقای هاشمی رئیس جدید حراست نیز آشنا هستم و قطعا کمک شایانی در این مسیر به ما خواهد کرد.

در آیینی که صبح امروز با حضور رئیس مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد، با حکم عسکری نیکزاد، سید کاظم هاشمی به عنوان رئیس حراست آموزش و پرورش مازندران جایگزین علی سهرابی شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز