خبرگزاری کار ایران

در جلسه علنی شورای شهر قائمشهر مطرح شد؛

گلایه از برطرف‌نشدن مشکلات شهری از طریق شهرداری/ انتقاد از نوع تبلیغ عفاف و حجاب در قائمشهر

asdasd
کد خبر : ۶۴۷۴۰۱

عضو شورای شهر قائمشهر با بیان اینکه بدترین نوع تبلیغ عفاف و حجاب در قائمشهر توسط سازمان تبلیغات، نیروی انتظامی و شهرداری انجام می‌گیرد، اظهار کرد : این نوع تبلیغات به گونه ای است که نه تنها ترویج حجاب انجام نمی‌گیرد، بلکه توهین به محجبه های جامعه است.

به گزارش ایلنا از قائمشهر، هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر قائمشهر با حضور اعضا و جمعی از خبرنگاران در محل شورا برگزار شد.

عباس صالح زاده، نائب رئیس‌شورای اسلامی شهر قائمشهر با اشاره به مشکلاتی شهری از قبیل سگ‌های ولگرد، ساماندهی رودخانه تلار ، احداث محل جمع آوری و عرضه دام و طیور گفت: این مسائل بارها در شورا مطرح شده ولی از طریق شهرداری اجرایی نشده است.

 وی علت این امر را عدم حضور نماینده ای از شهرداری در جلسات شورا جهت پیگیری مسائل عنوان کرد.

محمدعلی شیرسوار دیگر عضو شورا با بیان اینکه بدترین نوع تبلیغ عفاف و حجاب در قائمشهر توسط سازمان تبلیغات ،نیروی انتظامی و شهرداری انجام میگیرد،اظهار کرد : این نوع تبلیغات به گونه ای است که نه تنها ترویج حجاب انجام نمی گیرد،بلکه توهین به محجبه های جامعه است.

مجید عباسی،دیگر عضو شورای اسلامی شهر قائمشهر ضمن انتقاد از سازمان حمل و نقل و مسافربری در خصوص بحث پارکبان عنوان کرد :تخلفاتی در این خصوص در سطح شهر در حال رخ دادن است و شاهد دریافت دو برابر هزینه از همشهریان هستیم که ما از شهردار و مدیرعامل سازمان خواهان پیگیری موضوع و ارائه گزارش به صحن علنی شورا هستیم.

وی در ادامه  با توجه به فضای ناامیدکننده در محیط اقتصادی کشور ،ارتقای هتلینگ و بخش اطفال و سی تی اسکن بیمارستان ولیعصر را خبر خوبی برای مردم شهر دانست.

رئیس کمیسیون بهداشت و محیط زیست وجود زیرساخت های لازم آبیاری قطره ای در نقاط مختلف شهر را یک نقطه مثبت دانست و افزود : با توجه به بحران کم آبی حیف است که برای اینکار از چندتانکر که از نظر فنی هم مناسب نیست جهت آبیاری استفاده کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز