خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران:

جهت دهی توانمندی بانوان سبب بارور شدن استعدادشان می شود/ اتاق خلاقیت و کارآفرینی برای بانوان برپا می شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۳۳۶

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت: جهت دهی به توانمندی بانوان سبب بارور شدن استعدادها و ظرفیت های آن ها در حوزه های مختلف می شود.

سمیه قاسمی طوسی، امروز در حاشیه برپایی نمایشگاه عفاف و حجاب در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان اینکه نمایشگاه «مرواریدی در صدف» در هفته عفاف و حجاب  و ترویج این فرهنگ در جامعه برپا شده است، اظهار داشت : دستگاه های مختلفی از جمله بسیج هنرمندان، بسیج جامعه کارگری،اموربانوان و خانواده استانداری مازندران، شهرداری ساری و قائمشهر، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان، صداوسیما و حوزه هنری در برپایی این نمایشگاه مشارکت دارند.

وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تولیدکنندگان از مشهد، تهران و اصفهان شرکت کردند، افزود:  با حضور این تولید کنندگان این نمایشگاه محصولات با قیمت مناسب در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران به اقدامات انجام شده در حوزه بانوان اشاره کرد و گقت: امسال 5 صدم درصد از اعتبار هزینه ای استان به امور بانوان و خانواده تخصیص داده شده است که در این راستا، طرح هایی در حوزه توان افزایی بانوان تدوین شده است.

وی با اشاره به توانمندی بانوان در حوزه های مختلف تصریح کرد: جهت دهی به توانمندی بانوان سبب بارور شدن استعدادها و ظرفیت های آن ها در حوزه های مختلف می شود.

طوسی بابیان اینکه دفتر امور بانوان استانداری در بسیاری از طرح ها نسبت به استان های دیگر پیشرو بوده است، بیان کرد: یکی از برنامه های دفتر امور بانوان استانداری توان افزایی زنان سرپرست خانوار و نهادهای مردم نهاد که در راستای اشتغال زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست فعالیت می کنند ،است.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری مازندران ،اشتغال را دغدغه دولتمردان عنوان کرد و افزود: یکی از برنامه های ما در این راستا اتاق خلاقیت و کارآفرینی می باشد که از صفر تا 100 این ایده ها را رصد و تا مرحله اجرا آن ها را راهنمایی می کنند.

طوسی حفظ محیط زیست را از اولویت های کشور مطرح و اشتغال زایی زنان خانوار در راستای حفظ کرامت عزت نفس بانوان را از طرح های حوزه امور بانوان استانداری مازندران عنوان کرد: این طرح ها درجهت حفظ محیط زیست است، امیدواریم بتوانیم با همکاری بین دفتر امور بانوان، دفتر امورروستایی، اداره تعاون ، کار و رفاهاجتماعی و دفاتر شهری و روستایی بتوانیم گام های خوبی برداشته شود.

به گزارش ایلنا، این نمایشگاه با 42 غرفه از تاریخ 19 تا 25 تیرماه از ساعت 10-13 و 17-22 در سالن فرهنگ و ارشاد عمومی ساری برای بازدید علاقمندان دایر است.و طرح تعویض چادر کهنه با چادر نو نخستین بار در این نمایشگاه انجام می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز