خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفاشهری مازندران:

مشترکین بازوان اصلی در حفظ و نگهداری منابع آب محسوب می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۳۷۲۰۷

مدیرعامل آبفاشهری مازندران گفت: مشترکین بازوان اصلی در حفظ و نگهداری منابع آب محسوب می‌شوند.

به گزارش ایلنا از ساری، ذبیح الله ذاکری، با بیان اینکه زمین، خاک و آب سه منبع اساسی هستند که در توسعه  شهرها نقش بسیار مهمی دارند، گفت: آب در تمامی زمینه ها با اقتصاد در ارتباط است.

وی، ضمن اشاره به کمبود جهانی آب ادامه داد: کشور ایران در منطقه خشک و نیمه خشک قرار دارد که این امر به دلیل کاهش بارندگی، افت ذخایر آبهای زیرزمینی و افزایش جمعیت، سرانه تولید آب را کاهش داده است.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، با بیان اینکه تامین آب سالم و قابل شرب در چنین شرایطی دشوار است، ادامه داد: تلاش شبانه روزی همکاران ما در تامین و توزیع آب سالم قابل ستایش است.

 ذاکری، آب آلوده را منشا بسیاری از بیماری ها  دانست و تصریح کرد: آزمایشهای روزانه، ماهیانه و سالانه با نظارت کارشناسان بهداشتی درحال انجام است.

وی، اظهار داشت: افزایش تامین و توزیع آب با کیفیت منجر به ارتقای رفاه نسبی و در نهایت توسعه‌ پایدار با رویکرد عدالت اجتماعی خواهد شد.

ذاکری، مهاجرت را یکی از بحرانهای ناشی از کمبود آب عنوان کرد و گفت: این امر منجر به نابودی ظرفیتهای تولیدی و اقتصادی مناطق کم آب می شود.

مدیرعامل آبفاشهری مازندران، با بیان اینکه مشترکین بازوان اصلی در حفظ و نگهداری منابع آب محسوب می شوند، خاطرنشان کرد: با صرفه جویی و به کارگیری شیوه های مدیریت مصرف و فرهنگ سازی در این زمینه، منابع آبی جانی دوباره می یابند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز