خبرگزاری کار ایران

آیت الله نوری همدانی تاکید کرد:

مسئولان خدمت به مردم را هدف اصلی کارهای خود قرار دهند

asdasd
کد خبر : ۶۲۲۳۷۹

آیت الله نوری همدانی گفت: مسئولان خدمت به مردم را هدف اصلی کارهای خود قرار دهند.

به گزارش ایلنا از ساری،آیت‌الله حسین نوری همدانی شامگاه امروز در جلسه شورای اداری مازندران با تاکید بر رعایت عدالت در جامعه اظهار داشت: مسئولان باید با اجرای عدالت در جامعه و رعایت حقوق دیگران با چهره گشاده با مردم برخورد کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان باید برای توسعه و اجرای عدالت، زینبی عمل کنند،افزود: مسئولیت فردی و شخصی را ازجمله مسئولیت‌های مدیریتی و خود سازی اولین مسئولیت انسان بر روی زمین است که بر سه اصل حقایق ،اخلاق و تقوا استوار است.

مرجع تقلید شیعیان با بیان اینکه  انقلاب اسلامی رعایت عدالت است و مسئولیت های اسلامی را با عدالت در میان مردم عملیاتی کنیم، گفت: خداوند وسایل هدایت فراوانی فراهم کرده تا انسان‌ها در راستای صراط المستقیم گام بردارند.

وی با تأکید براینکه با خودسازی می‌توانیم اثرگذاری مثبت در جامعه داشته باشیم، اعتماد و ایمان را برای خودسازی امری مهم برشمرد و افزود: اخلاق، روحیات و ملکات، عمل و تقوا برای امر خودسازی بسیار حائز اهمیت است.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به اینکه تحول فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی روحی و جسمی در انقلاب به وجود آمده است ادامه داد: منظور انقلاب اسلامی این نبود که عده ای بروند و برخی ها بیاند ، بلکه باید زیر ساخت ها عوض شوند.

وی با تاکید بر خود سازی مسئولان افزود:مسئولان خدمت به مردم را هدف اصلی فعالیت های خود قرار دهند بطوریکه 750 آیه از قرآن مجید مربوط به خداشناسی است و کلاس اول دین هم شناخت خداوند است .

آیت الله نوری همدانی خدمت به مردم را از شاخصه های اجتماعی عنوان کرد و گفت: هر انسانی وظیفه دارد خود را بر اساس آموزه‌های دینی تربیت کند.

این مرجع تقلید شیعیان عدالت،امنیت و فراوانی نعمت را از شاخصه های اجتماعی بیان کرد و مسئولین را بر رعایت این سه اصل توصیه کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز