خبرگزاری کار ایران

معاون بازرسی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان:

ارزش‌افزوده کالاها و خدمات در حال ضربه زدن به اقتصاد ملی است/میزان رضایتمندی مشتریان ازجمله شاخص های انتخاب واحدهای برتر است

asdasd
کد خبر : ۶۲۱۸۹۹

معاون بازرسی سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان گفت: میزان رضایتمندی مشتریان ازجمله شاخص های انتخاب واحدهای برتر است

به گزارش ایلنا از ساری،شهرام میرآخرلو بعدازظهر امروز در همایش تجلیل از واحدهای اقتصادی ودستگاههای اجرایی برتر حامی حقوق مصرف‌کنندگان در ساری اظهار داشت: متأسفانه ارزش‌افزوده کالاها و خدمات در حال ضربه زدن به اقتصاد ملی است و باید با تغییرات قیمت کالا بر اساس نوسان نرخ ارز برخورد جدی شود.

وی افزود: دستگاه‌های دولتی و اجرایی باید میز خدمت داشته باشند تا مصرف‌کننده دچار نگرانی نشود.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور با تاکید بر اینکه ممیزی ها متناسب با شرایط روز آیین‌نامه‌ها به‌روزرسانی شود ، افزود: ممیزی‌هایی صورت گرفته بر اساس چارچوب و خط‌کشی مشخص است .

وی با بیان اینکه میزان درآمدهای ارزی از مصارف ما بیشتر است ،افزود:چنانچه نرخ کالا و خدمت بر اساس نرخ ارز سنجیده می‌شود نادرست است چرا که به هرمیزانی که لازم باشد ارز برای کالا و خدمات داده می‌شود.

 میرآخرلو ادامه داد:  برای کالای اساسی نرخ دلار مصوب در نظر گرفته‌شده است و نگرانی برای تأمین ارز وجود ندارد و باید باهم افزایی برای تأمین و تولید کالا تلاش کنیم.

وی یکی از مزیت های ارائه گواهینامه حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان را ارزیابی عملکرد شرکت‌ها و واحدهای تولیدی اعلام کرد و گفت:میزان رضایتمندی مشتریان ازجمله شاخص های انتخاب واحدهای برتر است.

میرآخرلو با اعلام اینکه مصوبات هیئت‌وزیران را برای شرکت‌هایی که تندیس و گواهینامه واحدهای برتر درزمینهٔ حمایت از حقوق مصرف کندگان را کسب می‌کنند، دریافت کرده ایم ،افزود:براساس این مصوبات حمایت‌های خوبی از این واحدهای اقتصادی می شود.

وی ادامه داد:با چنین شرایطی در تلاش هستیم تا حمایت از واحدهای برتر ملی برای واحدهای استانی نیز لحاظ شود.

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان کشور با مهم بر شمردن رضایتمندی مشریان گفت:رضایتمندی مشتریان همواره مورد توجه قرار گیرد .

میر آخر لوادامه داد:سامانه 124 صنعت ،معدن و تجارت پل ارتباطی بین مردم و این سازمان است و مشتریان می توانند تماس با این سامانه به شکایات خود رسیدگی کنند کما اینکه 91 درصد از مصرف کنندگان در تماس با این سامانه نسبت به رسیدگی شکایات خود اعلام رضایتمندی کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز