خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران اعلام کرد:

بهره‌برداری از ۱۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۶۱۳۱۵۷

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: ۱۰۰ واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان، در سال گذشته به بهره‌برداری رسیدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از  روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی اظهار داشت: یکی از مهمترین اقدامات شرکت در سالجاری، کمک به رونق و بهره برداری واحدهای تولیدی و صنعتی است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به استفاده از ظرفیت های طبیعی برای جلب سرمایه‌گذاری در استان تصریح کرد: بهره مندی از پتانسیل مطلوب استان می‌توانند در راهبردهای مهم توسعه سرمایه گذاری مازندران، نقش مهم داشته باشد.

موسوی بیان داشت: در سال گذشته ۱۰۰ واحد تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی استان، با سرمایه‌گذاری ۴۵۸۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای تولیدی بهره بردار، در حوزه های صنایع غذایی، فلزی، کانی غیر فلزی، سلولزی، الکترونیک و شیمیایی فعالیت می کنند.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به پرداخت تسهیلات طرح رونق تولید و تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی در سال گذشته خاطرنشان کرد: اقدامات مؤثر در پرداخت تسهیلات، در راستای بهبود کیفیت و افزایش بهره وری در صنایع کوچک، به رونق اقتصادی بخش تولید کمک کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز