خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران خبرداد:

افزایش 14 درصدی ورود مسافران به استان مازندران

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۹۳۹

فرمانده انتظامی مازندران از افزایش 14 درصدی ورود مسافران به استان مازندران خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،سردار محمود میرفیضی صبح  امروز در رزمایش طرح زمستانه پلیس راه با بیان اینکه در حوزه ترافیک با موضوعات اساسی در زندگی مردم و جامعه سرو کار داریم اظهار داشت: همه دستگاه‌ها اعم از خدمات رسان و مردم در این زمینه نقش اساسی دارند و اگر مردم به نقش خود توجه کنند، کمتر با مشکلات مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه مازندران با توجه به شرایط اقلیمی خاص در فصول مختلف سال با بار ترافیکی مواجه است، افزود: در ایامی چون عید نوروز،تابستان  و بین تعطیلی با موج‌هایی از سفرها در استان روبرو هستیم  که باید با تعامل مثبت با بخش‌های مختلف در یک مدیریت واحد و همسو، خدمات مناسبت به مردم ارائه شود.

فرمانده انتظامی مازندران  با بیان اینکه بر اساس روایات و احادیث نجات جان یک انسان سبب خیر دنیوی و اخروی می شود گفت: بر اساس آمار حمل و نقل جاده‌ای شش ماه اول سال جاری بیش از 300 میلیون تردد در جاده‌ها و راههای مازندران ثبت شده است.

وی با اشاره به اینکه تصادفات در حوزه برون و درون شهری 9 درصد کاهش داشته است ،افزود: تعداد تلفات تصادفات نیز در سال جاری در استان  5 درصد کاهش داشته است.

میر فیضی به افزایش 14  درصدی سفرها در استان اشاره کرد و گفت: باید با افزایش مدیریت بیشتر و تعامل بین بخش‌های مختلف  و تجارب گذشته می توان مشکلات را کاهش داده و به نتایج مطلوب دست یافت.

فرمانده انتظامی مازندران  با بیان اینکه 300 تیم مشترک برای ارائه خدمات در راههای استان خدمات رسانی می‌کنند،ارائه خدمات مطلوب از سوی دستگاه های خدمات رسان مطالبه مردم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز