خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران:

مازندران نگین گردشگری ایران است

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۹۳۵

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران گفت:مازندران به دلیل دارا بودن مواهب الهی مردم از اقصی نقاط کشور به این استان سفر می کنند، تا از زیبایی دل انگیر و بی بدیل خدادای استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، علیرضا یونسی صبح امروز در رزمایش طرح زمستان پلیس راه  اظهار داشت: پلیس در کنار ماموریت های بسیار گسترده در جهت تامین نظم و امنیت، نگهبانی و مراقبت از تردد در جاده ها را هم به عهده دارد.

وی افزود:  ایجاد تسهیلات برای مسافران در جاده های منتهی استان از جمله خدمات راهداری استان به شمار می آید.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با اشاره به اینکه مازندران نگین و بهشت گردشگری ایران به شمار می رود،گفت:مازندران به دلیل دارا بودن مواهب الهی مردم از اقصی نقاط کشور به این استان سفر می کنند، تا از زیبایی دل انگیر و بی بدیل خدادای استفاده کنند.

وی افزود: برای فراهم کردن شادی و نشاط مردم، پلیس و راهور نقش بسیار ارزشمندی را ایفا می کند و در تمام طول سال شاهد حضور گردشگران زیادی هستیم که هم به معیشت و اقتصاد استان کمک می شود  و هم  اینکه مردم به نظام و انقلاب خوش بین تر می شوتد.

یونسی هماهنگی و تعامل بین دستگاه های خدمات رسان که به نوعی یک روح در یک جسم هستند را در خدمات رسانی اثر گذار دانست و گفت: تاکنون هیچگونه فعالیت سوء ضد امنیتی یا شکایت از گردشگری در مورد این موضوع در مازندران نداشته ایم که این نشان از تلاش های ناجا و اعضای شورای تامین در استان است.

وی افزود: تمامی امکانات در جهت تسهیل و امنیت جاده ای برای فصل زمستان در استان فراهم شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز