خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری مازندران خبرداد:

رونمایی از 5 محصول دانش بنیان در هفته پژوهش

asdasd
کد خبر : ۵۶۵۳۷۵

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از رونمایی از 5 محصول دانش بنیان در هفته پژوهش خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،علی معتمدزادگان در نشست با خبرنگاران به مناسبت هفته پژوهش و فناوری برگزار شد،اظهار داشت:فضای پویای اقتصادی بدون توسعه فناوری امکان پذیر نیست.

وی با بیان اینکه پارک علم و فناوری فرصت مناسبی برای ایده پردازان است ،افزود: اقتصاد مبتنی بر علم و دانش موجب رشد و توسعه پایدار جامعه و درنهایت تحقق اقتصاد مقاومتی می‌شود، از سوی دیگر تلاش برای بهبود بهره‌وری تلاش برای زندگی بهتر افراد و جامعه است.

رئیس پارک علم و فناوری مازندران از برگزاری نمایشگاه فن بازار در هفته پژوهش و فناوری خبر داد و افزود:این نمایشگاه فردا در دانشگاه امام محمد باقر ساری افتتاح می شود.

وی با اعلام اینکه 12 برنامه در قالب کارگاه برای هفته پژوهش پیش بینی شده است،گفت:  259 محصول در 38 غرفه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

معتمدزادگان افزود: در این فن بازار کتاب و پایان‌نامه‌های دانشجویی بخشی از غرفه‌ها بوده و در بیشتر غرفه ها دستاوردهای فناوران عرضه می‌شود.

وی از رونمایی 5 محصول  دانش بنیان در این نمایشگاه خبر داد و افزود: این محصولات در حوزه کشاورزی،آی تی،آی سی تی،فنی و مهندسی و ساخت تجهیزات و بیوتکنولوژی است.

رئیس پارک و علم و فناوری مازندران ادامه داد: 8 فناوری برتر در مراسم اختتامیه این نمایشگاه تجلیل می شوند و با اعلام اینکه 3 طرح شتاب مازندران به جشنواره ملی راه پیدا کرده است.

معتمدزادگان با اشاره به اینکه سهم دانشجویان پژوهشگر در سطح بازار کار از طریق خلق ایده و فناوری ارتقا می یابد، گفت: خدمات مالی و معنوی به فناوران و پژوهشگران داده می‌شود تا ضریب موفقیت آنها در جامعه افزایش یابد.

وی با بیان اینکه سامانه اطلاعات پژوهش فناوری مازندران بارگیری و در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود،افزود: برآنیم تا برنامه های هفته پژوهش را در سراسر استان متمرکز کنیم.

معتمدزادگان گفت: برای مدیران پژوهش سراهای آموزش و پرورش یک کافه تک دانش آموزی در حاشیه نمایشگاه داریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز