خبرگزاری کار ایران

با مشارکت صدا و سیمای مازندران؛

گروه تلویزیونی بسیج مازندران راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۵۶۳۰۱۴

گروه تلویزیونی بسیج مازندران با مشارکت صدا و سیمای مرکز استان در محل صدا و سیما افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،علی صادق مقدسی بعدازظهر امروز در آیین گشایش گروه تلویزیونی بسیج مازندران در سالن آمفی تئاتر صدا و سیمای مرکز مازندران با یادآوری نام یادآوران انقلاب اسلامی اظهار داشت: رویش های بسیج همچنان پرثمر و پربرکت در کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه تکریم بسیج علاوه بر تکریم جوانمردی و مروت پاسداشت امنیت میهن اسلامی است افزود: باور داشته باشیم تنها راه نجات کشور بازگشت فرهنگ بسیج و حاکمیت تفکر بسیجی در همه عرصه ها است.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت بر ابرپروژه آمریکا و اسرائیل غاضب، دولت سعودی یک الگوی عملی و قابلیت کار پژوهش تلفیق ایمان و اراده با چاشنی بصیرت بود واینکه برخی مواقع ایمان و اراده ما کارایی و کارکردهای خوبی دارد ، گفت: علاوه بر اینکه این فرآیند و این تقابل بعنوان یک الگوی عملی و علمی می توان به آن نگاه کرد نماد تقابل دو نگاه است که جسته و گریخته در کشور جلوه هایی از آن وجود داشته است .

وی افزود:یک نگاه با ساده انگاری تمام بدیهات تاریخی وعقلی را در خصوص ریشه دار بودن عناد آمریکا و همراهانش را اتمام می کند و متاسفانه امریکا را بزرگترین جهان دانسته و ایستادگی در مقابل زیاده خواهی و سهم طلبی آمریکا را خلاف و خطا می داند و طبیعتا مبانی رفتار خودش را هم بر همین مبنای فکری تنظیم می کند و یا کرده است.

مقدسی یادآورشد: نبرد مظلومانه در بیابا نهای عراق و سوریه با تاسی به این نگاه حتما یک دردسر تلقی می شود چرا که نشات گرفته از همین نگاه باطل است .

وی افزود: دومین نگاه ایمان و اراده است که نصرت الهی بر آن توجه دارد وتوان جهادگرانه را رقم می زند اکنون طعم شیرین این میوه را می چشیم. خیلی ها می دانند که آمریکا بر سر مسئله هسته ای و موشکی با ما دشمنی ندارد،دشمنی آمریکا با اصل موجودیت، اعتقاد و هویت ماست، بنابراین پیروزی اخیر شاید تجربه خوبی برای ما بوده است و کسانی که فکر می کردند با شیطان بزرگ می توان کنار آمد .

مقدسی ادامه داد: اگر یک مرور حداقلی به تاریخ نزدیکمان بیندازیم می بینیم که پیش از این نشانه هایی وجود داشت اشراف و دقت بر این نشانه ،داشتن حداقل بصریت بود که واقعا کسانی بصیرت داشتند به آن نشانه ها دقت کردند.

وی افزود: انسان‌های بابصیرت از ابتدای شکل گیری گروه تکفیری و صهیونیستی داعش را رصد کردند فرایند رد پای آمریکای جنایتکار صهیونیسم و دولت سوریه را به عینه دیدند .

مدیر کل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه بسیجی نماز مرگ بر آمریکا را نباید فراموش کند و اینکه بسیجی از مومن ضعیف بیزاز است ، گفت: ورود بسیج به عرصه فضای مجازی امری ضروری بوده و یک الزام تلقی می شود چرا که در حال حاضر ارتش آمریکا و اسرائیل آموزشهای نظامی اطلاعاتی مخابراتی رابه دست گرفتند.

مقدسی با تاکید بر اینکه تولید محتوای متناسب با نیازهای مخاطب ،یک الزام است، گفت: الان تولید یک بازی یارانه ای با تکنیک خوب در سطح قوی خروجی آن از دهها سخنرانی بیشتر است.

وی افزود : در حال حاضربر ضرورت تغییر پارادایم دراینترنت مواجه هستیم حتما بایستی با جهان بینی اسلامی به سهم خودمان کارهایی انجام دهیم تا به یک ضرورت انکار ناپذیر تبدیل شود.

مدیر کل صدا و سیمای مازندران با بیان اینکه باید با هم افزایی و تجربه های پیشینیان کارهای خوبی را به مردم ارائه کنیم، افزود:لازم است تا از جوانان در حوزه ی هنری که دارای فکر و ایده نو مطلوب هستند در این فضا از آنها به خوبی بهره گیری شود.

به گزارش ایلنا ،گروه تلویزیونی بسیج مازندران با مشارکت صدا و سیمای مرکز استان در محل صدا و سیما افتتاح شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز