خبرگزاری کار ایران

رئیس صنعت، معدن و تجارت مازندران:

بهره گیری از دانش روز لازمه ارتقای اقتصاد کشور است

asdasd
کد خبر : ۵۴۵۲۰۷

رئیس صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: لازمه ارتقای اقتصاد کشور و تحقق فرامین رهبری بر اقتصاد مقاومتی بهره گیری از دانش و اطلاعات روز است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد محمدپور عمران در نشست هم اندیشی خانه صنعت،معدن وتجارت استان با اشاره به ظرفیت های مازندران در حوزه گردشگری و کشاورزی ، اظهار داشت: همچنین مازندران در زمینه صنعت نیز دارای استعدادها و ظرفیتهای فراوانی است که برای توسعه نیاز به توجه بیشتری دارد.

وی میزان منابع کشوررا محدود دانست و افزود: برای گرفتن منابع  لازم است دامنه قانون را وسیع تر شود و صنعتگران نیز با تعامل و هم اندیشی مشکلات موجود را مرتفع سازند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت:در زمینه توسعه صنعت نباید نیروهای انسانی تنها متکی بر اقدام مدیر باشند بلکه خودشان در کنار هم در زمینه تکنیک،تکنولوژی،تجارت الکترونیک،چابکی و تولید گام درست بردارند.

وی تولید را بالاترین ثروت عنوان کرد و افزود: تولید واشتغال خوب و همچنین افزایش ثروت موجب توسعه و  پیشرفت کشور می شود.

محمدپور گفت: با تشکیل جلسات آسیبها شناسایی و در اتاق فکر مسیرها مشخص می شود و در جهت تحقق این امر لازم است نهاد و تشکل قدرتمند شکل گیرد.

وی با اشاره به وجود اعضای قدرتمند در خانه صنعت افزود:ضرورت دارد تا حضور اعضا در جلسات اثر بخش بوده و قدرت تغییر ، تصمیم ونفوذ وجود داشته باشد و اینکه در زمینه صدور جواز،مسائل مالیاتی،قانون گذاری  و ارائه تسهیلات نقش آفرین باشند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت مازندران  با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری "اقتصاد" را اولویت واقعی کشور خواندند ،ادامه داد: هرساله طبق فرمایش مقام معظم رهبری سالها به نام "اقتصاد "نامگذاری می شود که بیانگر این واقعیت است که در زمان کنونی نقطه جهش انقلاب اسلامی ایران به قله های پیشرفت، همان نقطه اقتصادی است.

وی افزود: برای تحقق فرامین رهبری لازم است از ظرفیت نمایندگان ، دانش و اطلاعات روز بهره گیری کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز