خبرگزاری کار ایران

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران:

سلاح موشک سپاه بزرگترین قدرت بازدارنده منطقه است

asdasd
کد خبر : ۵۲۳۱۷۳

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت:امروز سلاح موشک سپاه بزرگترین قدرت بازدارنده منطقه است حتی از نامهربانی های داخلی را هم به جان می خرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،حجت الاسلام یدالله غلامی در نشست با خبرنگاران در سالن اجتماعات سپاه کربلای مازندران با تبریک روز خبرنگار ، صداقت،امانت و تعهد را از خصایص مهم خبرنگاران دانست و اظهار داشت: خبرنگاری چون تیغ دولبه ای با خدمت و خطر است که خبرنگاران به خوبی بدانند از کدام لبه آن استفاده کنند.

وی افزود:با توجه به درگیری دو جبهه حق و کفر ضرورت دارد تا خبرنگاران چهره کفر و اسلام را به خوبی تبیین کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران با بیان اینکه جبهه کفر با همه امکانات امروز به بی عملی گرفتار شده است،گفت: چرا که جبهه حق به فرمان رهبر معظم انقلاب در مقابل جبهه کفر قد علم می کنند.

وی با تاکید بر اینکه نباید از تهدیدات ترسید ،افزود:آنچه برای ما تهدید به شمار می آید ترس از تهدیدات است.

حجت الاسلام غلامی گفت:برخی در داخل کشور مردم را از جنگ می ترسانند آنچه که مردم را تهدید می کند جنگ نیست بلکه ترس از بروز جنگ است.

وی تحریم،انزوا سازی ، تهی سازی از بازدارندگی و مهار نفوذ منطقه را از ترفند های دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و ادامه داد: دشمن بیشترین توجه خود را به سمت سپاه گرفته است چرا که می داند سپاه در سه ضلع اصلی این تهدیدها قرار دارد و می تواند در مقابل دشمنان به خوبی عمل کند.

حجت الاسلام غلامی افزود:امروز سلاح موشک سپاه بزرگترین قدرت بازدارنده منطقه است حتی از نامهربانی های داخلی را هم به جان می خرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز