خبرگزاری کار ایران

مدیر حوزه های علمیه مازندران:

تدبر در قرآن بهترین عمل است

asdasd
کد خبر : ۵۱۷۸۸۴

مدیر حوزه های علمیه مازندران گفت:مفاهیم و تفسیر قرآن کریم یک اصطلاح است و باید به آن توجه شود اما بیشتر از آن تدبر در باطن قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،حجت‌الاسلام ابوالقاسم طاهری مدیر حوزه های علمیه مازندران صبح امروز در آیین افتتاحیه چهلمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم اوقاف مازندران در مجتمع فرهنگی برق شمال مرکز استان اظهار داشت:جوانان قرآنی قدردان والدین خود باشند که آنها را به محافل قرآنی و کلاس های قرآنی فرستاده اند.

وی افزود:شاگردان در هر زمینه که هستند باید حق استاد و شاگردی را ادا کنند وخانواده ها نقش مهمی در تربیت فرزندان قرآنی دارندخواسته رهبری از جوانان این است که باید حدود 10 میلیون حافظ کل قرآن کریم داشته باشیم.

مدیر حوزه های علمیه مازندران گفت:شکرگزاری، فرهنگ قرآن کریم است که باید به آن توجه داشته باشیم.

وی افزود:هیچ چیز در دنیا به زیبایی قرآن کریم نیست و اگر بخواهند بهترین کسان در دنیا را انتخاب کنند باید آن فرد اهل قرآن کریم باشد ضمن اینکه انسان هنردوست است و حس زیبادوستی در بشر وجود دارد و قرآن کریم بهترین زیبایی دنیا است.

حجت الاسلام طاهری با بیان اینکه جمال قرآن نباید شما را از کمال قرآن باز بدارد،ادامه داد:باید به باطن قرآن کریم توجه کرد،گفت:تدبر در قرآن بهترین عمل است و آن را باید در زندگی عملیاتی کرد.

وی ادامه داد: مفاهیم و تفسیر قرآن کریم یک اصطلاح است و باید به آن توجه شود اما بیشتر از آن تدبر در باطن قرآن کریم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز