خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل خانه مطبوعات استان مازندران خبرداد

مجمع عمومی خانه مطبوعات مازندران به حد نصاب نرسید

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۲۴۷

نوبت سوم مجمع عمومی فوق العاده خانه مطبوعات با هدف اصلاح اساسنامه راس ساعت 12 ظهر روز شنبه سی بهمن ماه در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار می شود.

حسین مرتضوی، در حاشیه بازدید از  سیزدهمین دوره نمایشگاه کتاب مازندران، در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مجمع عمومی خانه مطبوعات استان مازندران به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضاء در دو نوبت اول و دوم  متاسفانه برگزار نشده است.

وی افزود: بر طبق اساسنامه برای برگزاری مجمع بایستی ( درنوبت اول) حدود دو سوم اعضا حضور داشته باشند  لذا در صورت برگزار نشدن مجمع در نوبت اول ، می طلبد یک پنجم اعضاء  در نوبت دوم حضور بهم رسانند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان مازندران، بیان کرد: در حال حاضر خانه مطبوعات استان 260 عضو دارد و انتظار داریم همچنان که در مطالبات خود از خانه ،جدی هستند و انتقاد دارند ، در مجمع عمومی خانه مطبوعات هم مشارکت فعال داشته باشند.

مرتضوی، ادامه داد: نوبت سوم مجمع عمومی  فوق العاده خانه مطبوعات با هدف اصلاح اساسنامه   راس ساعت 12 ظهر روز  شنبه سی بهمن ماه  در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار  می شود.

وی در ادامه از همه خبرنگاران عضو اصلی خانه مطبوعات خواست در مجمع  عمومی شرکت کنند.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران، درباره موارد اصلاحیه اساسنامه گفت:  در این  مجمع  بندهایی از اساسنامه همچون بیمه خبرنگاران، عدم انتصاب کارمندان و پرسنل شرکت های خصوصی، دولتی و نیمه دولتی و اعضاء هیات علمی در هیات مدیره خانه مطبوعات به جز بندهای دو سه( نمایندگی و سرپرستی روزنامه ها و خبرگزاری ها) با حضور اعضا به رای گذاشته می شود.

مرتضوی با بیان اینکه در حال حاضر 260 عضو دارند ، ادامه داد: انتظار داریم همچنان که خبرنگاران در باره مطالبات خود از خانه مصر و پیگیر هستند برای تشکیل مجمع عمومی هم مشارکت فعال داشته باشند.

وی، افزود: علی رغم همه انتقاداتی که درباره اطلاع رسانی  زمان برگزاری مجمع وجود دارد، معتقدم اطلاع رسانی ها از طریق پیامک و تماس تلفنی با مدیران رسانه ها و خبرگزاری ها به خوبی صورت گرفته است در حالی همکاران ما  در این موضوع  سهل انگاری  کردند.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان مازندران، با اعلام اینکه موارد اصلاحیه اساسنامه قبل از برگزاری مجمع در سایت خانه مطبوعات قرار  می گیرد، افزود: همه می توانند قبل از به رای گذاشتن موارد اصلاحیه اساسنامه آن را در سایت  مشاهده کنند.

مرتضوی،  همچنین از برگزاری انتخابات خانه مطبوعات  دراسفندماه خبر داد و گفت: اعضایی که کارت خبرنگاری را   از خانه مطبوعات دریافت  می کنند می توانند در طی دو نوبت از طریق الکترونیکی در این انتخابات شرکت کنند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز