خبرگزاری کار ایران

دستگیری کلاهبرداراینترنتی710میلیون ریالی توسط پلیس فتای بابل

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۹۵۹

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از دستگیری کلاهبردار حرفه ای که با درج آگاهی های تبلیغاتی در برخی کانال های تلگرامی و سایت های تبلیغاتی از یکی از شهروندان 710 میلیون ریال کلاهبرداری کرد خبر داد .

به گزارش ایلنا، "سرهنگ سید محسن  جعفری" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس،گفت: درپی مراجعه فردی به مراجع قضائی و انتظامی مبنی بر اینکه ؛ فردی ناشناس با درج آگهی های تبلیغاتی در برخی سایت های تبلیغاتی و یکی از کانال های تلگرامی از وی کلاهبرداری کرد ، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتای این شهرستان قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بابل،افزود: ماموران با بررسی های همه جانبه موفق شدند متهم به نام "م – ت " اهل و ساکن تهران را که با تشکیل سایت و کانالی تلگرامی اقدام به معرفی شرکتی جعلی در فضای مجازی به نام خود کرده بود شناسایی کنند .

سرهنگ جعفری خاطر نشان کرد: متهم با تشکیل کانالی تلگرامی و سایتی تحت عنوان فروش آهن آلات و تجهیزات ساختمانی و بتنی و با تبلیغ این شرکت جعلی در برخی از سایت های تبلیغاتی ، با کسب اعتماد افراد اقدام به ثبت سفارش و ارسال پیش فاکتور برای آنان می کرد .

وی در ادامه اظهار داشت: متهم که با این شگرد با دریافت وجه از طریق شماره حسابی جعلی از مالباخته 710 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود با هماهنگی مرجع قضائی،در اقدامی عملیاتی و غافلگیرانه دستگیر شد .

فرمانده انتظامی بابل در خاتمه گفت: متهم ضمن اعتراف به کلاهبرداری از مالباخته ، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و موضوع در دست بررسی است .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز