خبرگزاری کار ایران

محدودیت های ترافیکی در محور های مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۱۹۶

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از اعمال محدودیت های ترافیکی در تعطیلات آخر هفته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

 

 

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا خسرویان "با اعلام این خبر، افزود: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر امروز(چهارشنبه) 22 دی ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه 25 دی ماه از محورهای مواصلاتی "هراز، کندوان و فیروزکوه" ممنوع است.

وی تصریح کرد: تردد موتورسیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

سرپرست پلیس راه فرماندهی انتظامی استان، خاطر نشان کرد: در محور "کرج- چالوس" تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه 24 دی ماه از کرج به سمت "مرزن آباد" ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.

سرهنگ خسرویان، اظهار داشت: تردد کلیه تریلرها از محور هراز ممنوع بوده و تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا ساعت 22 روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه آخرهفته از محور هراز ممنوع است.

وی افزود: در محور "فیروزکوه"نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا ساعت 22 روز جمعه از "تهران به قائم شهر" و بالعکس ممنوع است.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران با شماره 0112182934 به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه های استان است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز