خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخاباتی تشکیلات خانه کارگر مازندران

هاشمی همواره حامی کارگران بود

asdasd
کد خبر : ۴۴۶۴۸۶

نصراله دریابیگی صبح امروز در نهمین جلسه ستاد انتخاباتی ریاست جمهوری اسلامی و شوراهای شهر وروستا در محل خانه کارگر با ابراز تاسف از درگذشت جانسوز آیت اله هاشمی رفسنجانی از ایشان بعنوان حامی کارگران در طول انقلاب نام برد.

به گزارش خبرنگار ایلنا رئیس ستاد انتخاباتی تشکیلات خانه کارگر مازندران با اشاره به مبارزات آیت الله هاشمی رفسنجانی در دوران انقلاب و دوران دفاع مقدس، افزود: در دوران دفاع مقدس به عنوان جانشین فرمانده کل قوا و رئیس ستاد جنگ نقش بسیار زیادی در پشتیبانی و هدایت دفاع مقدس داشتند و پس از آن نیز به عنوان چهره سازندگی در کشور لقب «سردار سازندگی» به ایشان اعطا شد.

این فعال جامعه کارگری ازترغیب و تشویق  کارگران برای  ایجاد  شاخه ایی در حزب جمهوری اسلامی  بنام شاخه ایی کارگری نامبرد وافزود:در زمان حزب جمهوری اسلامی با رهنمود های ایشان و شهید مظلوم خانه کارگر شکل گرفت.

وی ابراز داشت:  مرحوم هاشمی رفسنجانی شخصیتی بی‌نظیر در طول انقلاب اسلامی و از علاقه‌مندان بسیار نزدیک امام راحل و مقام معظم رهبری بود و بی‌شک تشییع‌ جنازه وی نیز در جامعه وحدت‌بخش و انسجام آفرین خواهد بود.

رئیس هیئت مدیره کانون کارگران بازنشسته و مستمریبگیران مازندران  تصریح کرد: نام آیت الله هاشمی رفسنجانی با نام انقلاب عجین شده و محال است نام این مرد بزرگ از تاریخ انقلاب پاک شود.

دریابیگی با تأکید بر اهمیت وحدت در جامعه گفت: برخی تلاش می کنند تا با خدشه وارد کردن به نام این مرد بزرگ، بساط فتنه را در کشور دوباره ایجاد کنند ولی انتظار میرود کارگران و بازنشستگان همانند سنوات گذشته مثل همیشه هوشیارانه عمل می کند.

این فعال کارگری با ابرازاینکه هاشمی در بحث قانون کار همواره پشتیبان این قانون بود تصریح کرد: قانون کار بعنوان قانون مادر محسوب میگردد و ایشان همواره دغدغه صیانت از این قانون را داشت.

وی افزود: نزدیکی هاشمی با بزرگان جامعه کارگری بیانگر الطفات ایشان به مطالبات کارگری بود و همواره با نصایاح  خویش گره گشای مشکلات و گره های کور این قشر بود.

دبیر جرایی تشکیلات خانه کارگربا اعلام اینکه این تشکیلات بمنظور تشیع پاک این عالم فرزانه حضوری چشمگیری خواهد داشت خبر اعزام کارگران و بازنشستگان به تهران خبرداد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز