خبرگزاری کار ایران

کودکان قربانیان تصادف روز گذشته مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۳۸۴۲۴

در ۲۴ ساعت گذشته ،چهارشنبه ۲۴ آذرماه در اثر وقوع ۴ حادثه ویژه تصادف در مناطق مختلف استان مازندران ۱۴ نفر مصدوم شدند و ۴ نفر که در بین آنها ۳ کودک بودند جان باختند.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان مازندران در ۲۴ ساعت گذشته ،چهارشنبه ۲۴ آذرماه در اثر وقوع ۴ حادثه ویژه تصادف در مناطق مختلف استان مازندران ۱۴ نفر مصدوم شدند و ۴ نفر که در بین آنها ۳ کودک بودند جان باختند.

حادثه اول در ساعت۱۴:۴۴ در منطقه کرفا  (کوچکسرای قائمشهر)بین دو خودروی پراید اتفاق افتاد که ۵ خانم مصدوم شدند که توسط آمبولانسهای پایگاههای اورژانس خیابان ساری و ۱۶ متری به بیمارستانهای ولیعصر و رازی قائمشهر منتقل شدند.

در حادثه دوم در ساعت ۱۷:۴۳ در ساری جاده دریا منطقه سه راهی لاریم در اثر برخورد L90 و کامیون بوده که آقای ۳۶ ساله و خانم ۲۸ ساله مصدوم شدند و متاسفانه یک دختر بچه دو ساله جان باخت این مصدومین توسط آمبولانسهای پایگاههای اورژانس لاریم و وفاییان به بیمارستان امام خمینی ساری منتقل شدند.

در حادثه سوم در منطقه عباس آباد تنکابن در ساعت ۱۸:۰۱  در نزدیکی پمپ بنزین پسنده بین پراید ، وانت و عابر پیاده بود که ۵ مصدوم داشت که ۱ خانم و دو پسربچه ۱ و ۳ ساله و ۲ آقا بودند .این مصدومین همگی به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل شدند.

در حادثه چهارم که در ساعت ۲۲:۳۰  در سوادکوه در منطقه ورسک رخ داد.در این حادثه کامیون بعد از برخورد با پراید بعد از طی مسیری واژگون شد.در این حادثه متاسفانه یک دختر بچه ۳ ساله و پسربچه ۶ ساله و راننده کامیون جان باختند و آقا و خانم سرنشینان پراید به بیمارستان شهدای زیراب منتقل شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز