خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور

خرید ۱۶ هزار تنی سویا از کشاورزان مازندرانی

کد خبر : ۴۳۶۹۴۲

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت : تاکنون ۱۶ هزار تن سویا از کشاورزان مازندرانی خریداری شده است .

به گزارش ایلنا از شهرستان محمودآباد ، محمد جعفری در جلسه کارگروه آرد ونان که در فرمانداری محمودآباد برگزار شد ، گفت: تمامی مطالبات سویا کاران مازندرانی پرداخت شده است.

جعفری گفت: تولید سویا نسبت به سال گذشته 4 برابر افزایش یافت.

وی افزود : در سال جاری ۱۱۵ هزار تن گندم از کشاورزان مازندرانی خریداری شد که نسبت به سال های گذشته  پیشرفت چشمگیری داشتیم.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور اضافه کرد: ۴ هزار تن دانه روغنی کلزا و ۲۰۰ تن دانه آفتابگران خریداری شد .

جعفری با بیان اینکه خرید انواع دانه های روغنی و پرداخت مطالبات به صورت روزانه پرداخت می شود،گفت: ۹۰ درصد روغن های خوراکی کشور وارداتی است و تلاش خواهیم کرد تا این میزان کاهش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 3هزار و 400 واحد خبازی یارانه ای در استان در حال فعالیت هستند ، تصریح کرد: در حال حاضر اولویت کاری ما تجهیز خبازی های استان به سیستم دوگانه سوز تا پایان سال جاری است.

مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: در دولت گذشته سالانه 5 تا 8 میلیون تن گندم از کشورهای مختلف وارد می شد.

جعفری خاطرنشان کرد: کشور در حال حاضر در تولید گندم به خودکفایی رسیده است و وارداتی در کارنیست .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز