خبرگزاری کار ایران

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان خبر داد :

استقرار راهداران در محورهای برفگیر مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۶۰۳

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران گفت: در حال حاضر با توجه به بارش برف در مناطق کوهستانی استان ، با حضور به موقع راهداران و اجرای عملیات برفروبی تردد در تمامی این مسیرها با رعایت نکات ایمنی و قوانین و مقررات در جریان است.

به گزارش  ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران  عباسعلی نجفی ضمن اعلام این خبر درباره آخرین وضعیت راه های استان اظهار داشت: در حال حاضر شاهد بارش برف در تمامی محورهای کوهستانی استان بوده و این اداره کل با بسیج تمامی امکانات و تجهیزات و نیروهای راهداری خود اقدام به عملیات برفروبی کرده است.

 نجفی اظهارداشت : با توجه به امکانات و نیروهای راهداری ، اولویت اصلی این اداره کل بازگشایی راه های شریانی و اصلی بوده و محورهای فرعی و روستایی به ترتیب در اولویتهای بعدی قرار دارند.

وی در ادامه گفت : با توجه به این مهم و با برنامه ریزی صورت گرفته ، این اداره کل اکیپ های ویژه ای را برای بازگشایی و برفروبی محورهای فرعی و روستایی استان از جمله محورهای ارتباطی بلده ، کجور و ... در نظر گرفته که به مناطق مذکور اعزام شدند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران خواستار همراهی رانندگان و مسافران در زمان بارش برف و باران در محورهای استان شد و خاطر نشان ساخت : مسافران و رانندگان برای تردد در محورهای کوهستانی تجهیزات اصلی زمستانی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

گفتنی است مرکز مدیریت راههای استان مازندران نیز با دو شماره تلفن 141 (گویا ) و 33322320 (شبانه روزی) و همچنین سامانه پیام کوتاه 10000141 آماده پاسخ گویی به مسافرین و مردم عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راههای استان می باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز