خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

دعوت حسین زادگان از مردم جهت ثبت نام درسرشماری نفوس و مسکن /عملیات میدانی سرشماری آزمایشی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۱۸۱۹۹

سرشماری نفوس و مسکن یک امر مهم در جهت رسیدن به اهداف و آینده مردم است چراکه از طریق سرشماری می توان آمار دقیقی را نسبت به تمامی مردم درتمام نقاط کشور بدست آورد و این اتفاق بسیار خوب است.

به گزارش ایلنا، احمد حسین زادگان اظهار داشت: روز گذشته عملیات میدانی برگزار شد و ماموران شماری به شکل آزمایشی به خانوارها مراجعه کرده و سرشماری آزمایشی اجرا کردند.

وی افزود: در روز جمعه هم ماموران سرشماری با حضور در نماز جمعه مرکز استان، ثبت نام اینترنتی متقاضیان در سرشماری را انجام دادند.

فرماندار ساری گفت: کمیته امداد منطقه دو شهرستان ساری هم نسبت به ثبت نام اینترنتی مددجویان در سرشماری، اقدام کرد.

این مسئول یادآور شد: بعدازظهر امروز آزمون کتبی ماموران سرشماری برگزار می شود.

فرماندارساری با تسلیت به مناسبت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: یکی از برنامه های سید الشهدا حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مطالبه گری بود و در هر زمان تمام سعی خود را جهت گرفتن حق و مطالبه مردم می کرد ، مدیران هم باید مطالبه گر باشند و مردم را از خودشان بدانند تا خدایی ناکرده حق کسی پایمال نگردد.

حسین زادگان ادامه داد : سرشماری نفوس و مسکن یک امر مهم در جهت رسیدن به اهداف و آینده مردم است چراکه از طریق سرشماری می توان آمار دقیقی را نسبت به تمامی مردم درتمام نقاط کشور بدست آورد و این اتفاق بسیار خوب است.

وی از مردم خواست تا در سرشماری نفوس و مسکن ثبت نام کنند و یا به پایگاه های سرشماری جهت ثبت این اتفاق مهم اقدامات جدی داشته باشند تا برای آبادانی کشور خود قدمی تأثیرگذار بردارند.

فرماندار ساری تصریح کرد:همه ما در دولت  تدبیر و امید مسئولیتی خطیر بر دوشمان است که باید این مسئولیت را بعنوان یک فرصت و یک امانت در خدمت نظام و در تبیین، تشریح و اهداف نظام ، منویات مقام معظم رهبری و همچنین سیاست های دولت محترم تدبیر و امید بتوانیم خدمت گذار خوبی برای مردم باشیم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز