خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی:

مازندران از ظرفیت های خوبی در بخش آی سی تی و آی تی برخوردار است

asdasd
کد خبر : ۴۱۵۴۰۳

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت:حضور شرکت های فناوری و اطلاعات باید سبب ایجاد شغل و زیر ساخت های مناسب در استان شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ،محمد دامادی در نشست طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار استان مازندران که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار داشت: حضور شرکت های فناوری و اطلاعات باید سبب ایجاد شغل  و زیر ساخت های مناسب در استان شود.
وی افزود:  چنانچه حضور شرکت های فناوری و ارتباطات در استان اگر برای فرزندان این استان  شغل ایجاد نکند فایده ای ندارد ، بنابراین ضرورت دارد تا این شرکت ها از هم استانی های ما بهره گیری کنند.
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی ، گفت:  تفاهم نامه هایی که امضا می شود به عنوان خروجی مثبت اجرایی شود تا مردم کار عملی آن را ببیند.
وی با بیان اینکه مازندران از ظرفیت های خوبی در بخش آی سی تی و آی تی برخوردار است ، گفت: لازم است تا کارگروهی که برکارهای استان نظارت کند در اینجا تشکیل شود تا خروجی آن به نفع مردم باشد.
دامادی  با اشاره به اینکه برخی از کارها مربوط به دولت است، ادامه داد: به استان مازندران 600 میلیارد تومان بودجه تخصیص یافته با این میزان اعتبار استاندارمازندران چه کاری می تواند برای استان انجام دهد. 
وی افزود: به شهرستان ساری به عنوان مرکز استان 50 میلیارد اعتبار اختصاص یافته که آنهم معلوم نیست که تخصیص یابد مثل برخی از بودجه های دیگر ، که این میزان نیز صد در صد تخصیص پیدا نمی کند.
دامادی ، عنوان کرد :50 میلیارد تومان دادیم به شهرک صنعتی این در حالی است که یک ماشین این شهرک بالغ بر یک میلیارد و دویست برابر با حقوق نجومی کشوراست پس چگونه می توان با یک میلیارد و دویست اقتصاد مقاومتی را درمرکز استان اجرایی کرد.
وی با بیان اینکه با حضور مسافران به استان ، آنتن های ما مرود و اینترت هم قطع می شود، افزود: حتی با ورود آنان زمین های ما نیز گرفته می شود و ما نیز باید خدمات به آنها ارائه کنیم و نتیجه اش این می شود که گردن کلفت ها در این استان سرمایه گذاری می کنند که هیچ خروجی  نیز برای استان ندارد.
دامادی ادامه داد: با در نظر گرفتن علاقه ای که ما به رئیس جمهور آقای روحانی داریم باید متذکر شوم آقای روحانی استان مازندران ومسجد جامع ساری نقطه اوج شما بود اما سهم بری استان از دولت پایین است.
آنچه که نصیب استا ن مازندران شد ضمن تلاش های استاندار و دیگر مسئولان خواهشم این است که نگاه ویژه به استان داشته باشید زیرا شاخص های موجود در شان مازندران نیست.
وی در ادامه اقدامات انجام شده برای هوشمندسازی شهر ساری را ارزشمند عنوان کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز