خبرگزاری کار ایران

فرمانده قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه خبر داد:

یادواره سرداران و 323 آلاله از شهدای اطلاعات قرارگاه منطقه ای غدیر نیروی زمینی سپاه در مهرماه

asdasd
کد خبر : ۴۰۷۹۶۰

این یادواره در پانزدهم مهرماه در بوستان ملل شهرستان ساری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا علی شالیکار در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت برگزاری یادواره سرداران و 323 آلاله شهید از شهدای اطلاعات در قرارگاه منطقه ای غدیر برگزار شد، اظهار داشت: ما از محبتی که شهدا به ما دارند مطلع نیستیم .
 
وی افزود: شهدا بر گردن ما حق داشته و سیره عملی ویژه ای داشتند که در تصورمان نمی گنجد  بطوریکه ما هنوز شهدای شهرمان را نشاخته ایم و لحظه ای نیز به گرد پای آنان نمی رسیم.
 
فرمانده قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه ، گفت: محل برگزاری این جلسه قدمگاه شهداست و اینجا ملائک قدم گذاشتند و یاد و خاطره آنان همچنان در این مکان جاریست.
 
وی از برگزاری یادواره سرداران و 323 آلاله از شهدای اطلاعات قرارگاه منطقه ای غدیر نیروی زمینی سپاه در مهرماه سالجاری خبر داد و افزود: این یادواره در پانزدهم مهرماه در بوستان ملل شهرستان ساری برگزار می شود.
 
شالیکار عنوان کرد: این یادواره 9 صبح روز پنجشنبه  با سخنرانی سردار کلامی، جانشین فرماندهی کل سپاه با مداحی حاج صادق آهنگران برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: یادواره سرداران و 323 آلاله از شهدای اطلاعات در رده های نیروی زمینی از سه استان شمالی ، مازندران، گلستان و گیلان مصادف با چهارم بهمن ماه در پارک ملل برگزارمی شود.
 
شالیکار با بیان اینکه سه استان شمالی گیلان ، گلستان و مازندران 22 هزار و 500 شهید تقدیم اسلام کرده است، افزود: ازاین تعداد شهدا 10 هزار و 400 شهید  از خطه مازندران هستند
 
فرمانده قرارگاه غدیر نیروی زمینی سپاه ، گفت: از تعداد 223 شهید اطلاعات قرارگاه منطقه ای غدیر نیروی زمینی سپاه  ، 207 شهید از مازندران، 35 شهید از گلستان و 83 شهید دیگر از استان گلستان هستند.
 
وی در ادامه ضمن یاد و خاطره شهدای مدافع حرم ، گفت: استان مازندران با بیش از 30 شهید مدافع حرم بیشترین شهید را به خود اختصاص داده است که افتخاری برای سرزمین علویان به شمار می آید.
 
شالیکار افزود: بیشتر شهدای  دفاع مقدس میانگین سن آنان از 17 تا 23 سال بود  که نشان از شجاعت و دلامردی های جوانان این مرز و بوم دارد.
 
وی با بیان اینکه نوک پیکان همه عملیات ها نیروهای اطلاعات بودند، افزود: نیروهای اطلاعات، قبل، بعد و حین عملیات  همچنان فعالیت داشتند.
 
شالیکار افزود:  کتابی درباره شهدای شاخص اطلاعات چاپ و سردیس هایی از این شهدا در برخی از شهرهای سه استان نصب خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز