خبرگزاری کار ایران

فرماندار نکا:

ساخت پردیس سینمایی و احیای سینمای نکا با قوت پیگیری می شود

asdasd
کد خبر : ۳۹۵۱۷۸

فرماندار نکا گفت: ساخت پردیس سینمایی و احیای سینمای نکا بعنوان یکی از مطالبات فرهنگی و هنری شهرستان نکا با قوت پیگیری می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، جعفر احمدی امروز چهارشنبه در جلسه شورای اداری نکا در جمع مسئولان این شهرستان افزود: کار فرهنگی کار اثر گذار و مهمی است که با تعطیلی سینما در شهرستان نکا، احیای سینما از دغدغه های اهالی فرهنگ و هنر بود که با قوت دنبال می شود.

وی همچنین با اشاره به توجه به زیرساختهای عمرانی و آبادنی در کنار کارهای فرهنگی گفت: در شهرستان نکا توجه به عرصه های مختلف مورد نیاز جامعه در دستور کار است که در همین راستا سال گذشته آسفالت 70 کیلومتر جاده روستایی نکا در بخش هزارجریب و مناطق بالادست در قالب 2 بسته با اعتبار 200 میلیارد ریالی در دستور کار قرار گرفت و در روستاهای آکرد، چناربن، دوآب، درویش خلک و... اجرایی شد.

فرماندار نکا با اعلام اینکه در سال جاری نیز آسفالت 50 کیلومتر دیگر از راه روستایی با اعتبار 50 میلیارد ریالی در دستور کار قرار گرفت یادآور شد: پیشنهاد شد که آسفالت و بهسازی 9 روستای این بسته و پکیج آسفالت توسط بسیج سازندگی اجرایی شود.

احمدی ادامه داد: مجتمع آبرسانی به روستاهای نکا نیز از دیگر عملکردهای ما در این دولت بوده که 46 روستای شهرستان نکا از آب آشامیدنی مناسب برخوردار می شوندو این آبرسانی در روستای شیت عملیاتی شده و بخشی از این مجتمع ها در هفته دولت افتتاح می شود.

فرماندار نکا با اشاره به آبگیری سد گلورد در مهر ماه امسال گفت: سد گلورد به دلیل تأمین آب شرب، آب کشاورزی و سفره‌ های زیرزمینی دارای اهمیت است و علی رغم کمبود اعتبارات، عمده کارهای این سد در سالهای اخیر انجام شده که با آبگیری در مهر ماه امسال رشد و شکوفایی در انتظار شرق مازندران خواهد بود.

احمدی در پایان از دولت تدبیر و امید بعنوان دولت مظلوم نام برد که باید برای اطلاع رسانی از عملکرد دولت که همان عملکرد نظام است همه گروههای جامعه و به خصوص رسانه ها و مسئولان پای کار باشند و مدیران با اطلاع رسانی به موقع عملکردها به خبرنگاران کمک کار انان و دولت در ارائه برنامه ها باشند

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز