خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر ساری:

ساری از ظرفیت خوبی برای سرمایه‌گذاری خارجی برخوردار است

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت: شهرستان ساری از ظرفیت خوب سرمایه‌گذاری خارجی برخوردار است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری؛ علی اکبر زلیکانی در دیدار با شهردار و رئیس پارلمان شهر مونته سیلوانا - ایتالیا که در محل سالن جلسات شهرداری ساری برگزار شد، اظهار کرد: شهردار و رئیس پارلمان شهری شهر مونته سیلوانا از نیروهای جوان در امور شهری هستند که مشابه آن در شورای اسلامی شهر ساری و همچنین شهردار مرکز استان مشهود است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری، تاکید کرد: با توجه به ناامن بودن کشورهای منطقه، جمهوری اسلامی ایران از امنیت بالایی برخوردار است و کمترین مسائل ضد امنیتی را در کشور دارد.

وی با بیان اینکه از ضروریات زندگی امروز وجود امنیت در سطح جوامع است، افزود: جایی که امنیت داشته باشد به طور حتم  توسعه زیر ساخت‌های اقتصادی، گردشگری و دیگر حوزه‌ها به خوبی فراهم می‌شود کما اینکه مازندران و همچنین شهرستان ساری با برخورداری از امنیت کامل دارای  ظرفیت‌های خوب گردشگری و اقتصادی است.

زلیکانی عنوان کرد: کشور ایتالیا از جمله هفت کشور صنعتی دنیا محسوب می‌شود و شهر مونته سیلوانا نیز از این مزیت به خوبی برخوردار است بنابراین تجربیات شما در انتقال  توانمندی‌ها، تکنولوژی و دیگر خدمات برای  مرکز مازندران موثر خواهد بود لذا همکاری و تعامل  و همچنین انتقال تجارب شهرداران این دو شهر می‌تواند  زمینه توسعه و رضایت‌مندی شهروندان را فراهم کند.

وی به ظرفیت  و قابلیت‌های شهر ساری در حوزه‌های مختلف اشاره  و این دیدار را به فال نیک گرفت و افزود: بدون تردید کشور جمهوری اسلامی ایران به ویژه مرکز مازندران می‌تواند زمینه سرمایه‌گذاری را برای شهر مونته سیلوانا فراهم کند.

کد خبر : ۳۹۴۸۴۷