خبرگزاری کار ایران

مدیر کل امور روستایی استانداری مازندران:

17 هزار آبندان در مازندران با قابلیت جذب توریست وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۶۵۷

عبدی با اعلام اینکه بالغ بر 17 هزار آب بندان در روستاهای مازندران وجوددارد ،افزود :این آب بندانهاقابلیت بالایی در جذب گردشگر داردکه در این زمنیه باید برنامه ریزیهای خوبی توسط دهیاران و بخشداران انجام گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، جان الله عبدی در نشست با نمایندگان منتخب دهیاریها که در سالن شماره دو استانداری به مناسب روز دهیاربرگزارشد با بیان این که دهیاران به عنوان مدیران اجرایی روستاهای کشور فعالیت می کنند ، اظهار داشت:  40 هزار دهیاری در کل کشور شکل گرفت که 2 هزارو 151دهیاری در مازندران ایجاد شده است از این  میزان تعداد هزارو 200دهیاری در مازندران  با دستورالعمل جدید در حال شکل گیری است.
وی افزود:رویکرد همه دهیاران بر اساس مصوب به آزادسازی حریم روستاها 100درصد آزادسازی حریم روستایی داشته اند مشارکت دهیاران در اجرای پروژه ها بسیار بالا بوده است و پروژه های زیادی را در سطح روستاها اجرا شده است.
مدیر کل روستایی ،ایجاد سالن های ورزشی،  آسفالت راه روستایی و افتتاح کتابخانه و ساماندهی آرامستانهاکه بالغ بر 300 تک مزاردر روستاها ساماندهی شده است ، تعویض ترانس های برق بازسازی راههای دسترسی در روستاها و...از جمله اقدامات انجام شده در روستاها عنوان کرد.
عبدی  امکانات  استقرارو ارائه خدمات به مسافران نوروزی در روستاها را از دیگراقدامات جدید دهیاران برشمردو گفت:احداث بازارچه محلی در روستاها در دست بررسی است تفاهم نامه ای بین اداره امور روستایی و جهاد کشاورزی برای ترویج هزار طرح در هزارروستا برای ترویج اقتصاد مقاومتی دردست انجام است.
وی با اعلام اینکه بالغ بر 17 هزار آب بندان در روستاهای مازندران وجوددارد ،افزود :این آب بندانهاقابلیت بالایی در جذب گردشگر داردکه در این زمنیه باید برنامه ریزیهای خوبی توسط دهیاران و بخشداران انجام گیرد.
مدیر کل روستایی مازندران کمک به احداث مسکن محرومین درروستاهارا از دیگر اقدامات مناسب عنوان کردو گفت: بالغ بر 4 هزار طرح عمرانی توسط دهیاریها در دست اجرا است همچنین دوره های اموزشی در طول سال درزمینه  اجرای قوانین کاری در حوزه اجرایی محل خدمت دهیاران برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز