خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان:

سرمایه گذاری درصنعت گردشگری مازندران سوداوراست

asdasd
کد خبر : ۳۸۰۴۱۵

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از سرمایه گذاری 54 هزار و 490 میلیارد ریالی در بخش گردشگری مازندران خبر داد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در نشست توجیهی اقتصاد مقاومتی و پنجره واحد سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان با بیان اینکه این سرمایه گذاری در 181 پروژه گردشگری در حال انجام است گفت: بااتمام این تاسیسات شاهد اشتغال بیش از 27 هزار نفر خواهیم بود.

بزرگ نیا با بیان اینکه پنجره واحد سرمایه گذاری برای بخش گردشگری مازندران یک فرصت است تا شاهد موانع گذشته بر سر راه سرمایه گذاران نباشیم، تصریح کرد: مدیریت استان و دستگاههای مرتبط در شرایط کنونی به اهمیت سرمایه گذاری در صنعت گردشگری و ره آوردی که برای استان بدنبال دارد، پی برده اند.

وی اقتصاد مقاومتی را عامل اساسی توسعه کشور در شرایط کنونی توصیف کرد و گفت: در چند سال اخیر مقام معظم رهبری اقتصاد را مورد توجه وتاکید قرار داده اندو این رویکرد بیانگر جهادی است که باید در عرصه اقتصاد انجام گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران ایجاد دفتر پنجره واحد سرمایه گذاری در این اداره کل را گامی در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: سرمایه گذار نباید گرفتار بروکراسی اداری و رفت و آمد بین دستگاههای اجرایی شود.

بزرگ نیا خاطر نشان کرد: امروز شرایط برای سرمایه گذاری در مازندران فراهم است و صنعت گردشگری برای سرمایه گذاران سود آوری دارد.

وی بیان کرد: گردشگری صنعت پاکی است که با حمایت دولت می تواند علاوه بر اشتغالزایی ، بخش صنعت و کشاورزی را نیز رونق بخشید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز