خبرگزاری کار ایران

منتخبان سه جشنواره برتر در مازندران معرفی شدند/کسب رتبه برتر ایلنا در تحلیل خبر سفر ریاست جمهوری به مازندران

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۹۳۶

خبرگزاری ایلنا عنوان تحلیل برتر را در جشنواره مطبوعات دفاع مقدس، سفر ریاست جمهوری و انتخابات مازندران را به خود اختصاص داد

به گزارش ایلنا، برترین‌ها و برگزیدگان جشنواره مطبوعات دفاع مقدس، سفر ریاست جمهوری و انتخابات مازندران بعدازظهر یکشنبه با حضور استاندار مازندران در ساری تقدیر شدند.
 
در این جشنواره، فرامرز درخشنده سرپرست خبرگزاری ایلنا در مازندران رتبه اول تحلیل برتررا در سفر ریاست جمهوری ۱۳۹۴ کسب و موفق به دریافت لوح تقدیر و جایزه جشنواره شد.
 
در ادامه این برنامه از خبرنگاران و مدیران خبرگزاری استان مازندران به منظور پوشش مناسب رویدادهای مهم خبری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری نیز قدردانی شد.
در این جلسه از چند نفر از خبرنگاران و مدیران خبرگزاری استان مازندران به‌‎منظور پوشش مناسب رویدادهای مهم خبری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری قدردانی شد.
 
رئیس روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری در حاشیه مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره گفت: هم‌زمان با برگزاری جلسه شورای اداری مرکز استان، منتخبان جشنواره مطبوعات با موضوعات دفاع مقدس، سفر ریاست‌جمهوری به استان و انتخابات هم معرفی شدند.
 
 حسین مرتضوی با اشاره به اینکه رسانه بازوی کمک در پیشبرد امور و روند توسعه است، افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل است هم از مسائلی است که رسانه می‌تواند تأثیر شگرفی در این حوزه داشته باشد.
 
رئیس روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری با تأکید بر نقش رسانه در برگزاری پرشور انتخابات هفت اسفند، گفت: برگزاری انتخابات پرشور را مدیون رسانه هستیم که با ایجاد شورونشاط انتخاباتی، حضور حماسی مردم را رقم زد.
 
 وی با قدردانی از اصحاب رسانه که در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی قلم می‌زنند، تصریح کرد: هموار کردن مسیر توسعه و پیشرفت، ارائه مشاوره به مدیران و بیان نظرات مردم به دولت از اقداماتی است که هر رسانه نسبت به فعالیت در این حوزه اقدام می‌کند.
 
مرتضوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به استقبال خبرنگاران از برگزاری جشنواره مطبوعات توسط فرمانداری ساری که در موضوعات و با مناسبت‌های مختلف برگزار می‌شود، ادامه داد: تلاش داریم برگزاری این جشنواره را ادامه دهیم و این جشنواره، انگیزه‌ای برای تولید محتوا توسط رسانه‌ها و خبرنگاران باشد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز