خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساری:

فراهم کردن زمینه گردشگری سد تا تجن

asdasd
کد خبر : ۳۶۶۹۳۲

فرماندار ساری گفت: با توجه به مناطق زیبای گردشگری در کنار رودخانه تجن تا سد شهید رجایی مطالعه گردشگری سد تا تجن در دستور کار شورای عای توسعه قرار گرفت

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، احمد حسین زادگان در جلسه شورای اداری که با حضور استاندار در سالن اجتماعت فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد همدلی و همگرایی و جلوگیری از تنش های سیاسی در استان از جمله ویژگی هاییاست که از سوی استاندار مازندران دراستان حاکم شد.
 
وی با بیان اینکه استاندار مازندران حساسیت ویژه ای به مرکز استان دارند، افزود: با تعامل و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی اقدامات خوبی در توسعه مرکز استان شکل گرفته است.
 
فرماندار ساری به انتخابات موفق و خوب در دوم انتخابات در استان اشاره کرد و گفت: نمایندگان منتخب صدای مردم را شنیده و مشکلات انان را در مجلس شورای اسلامی بررسی کنند.
 
وی به تشکیل شورای راهبردی در مرکز استان اشاره کرد و اظهار داشت: با حضور نماینده ولی فقیه ، نمایندگان شورای شهر و فرماندار مشکلات شهر دراین شورا بررسی و نسبت به رفع آن اقدام می شود.
 
حسین زادگان با اعلام اینکه شورای عالی توسعه ساری با هدف جلوگیری از واگرایی و حواشی ایجاد شده است، گفت: مردم از حاشیه و مشکلات شخصی مسئولان آسیب می بینند.
 
وی از ایجاد مکان مناسب برای احداث نمایشگاه بین المللی در ساری خبر داد و گفت: طرح گردشگری در قالب پروژه سد تا تجن از طرح ارائه شده این شورا محسوب می شود.
 
حسین زادگان بابیان اینکه می طلبد تا استاندار مازندران از این طرح ها در قالب اعتبارات مهندسی آب مورد حمایت قرار دهد، عنوان کرد: بخش های کلیجانرستاق، رود پی جنوبی و شمالی در کنار رودخانه تجن دارای جذابیت های ویژه گردشگری است که باید زمینه آن به خوبی فراهم شود.
 
فرماندار ساری به پروژه ساری- تاکام اشاره کرد و ان را از پروژ ه های مهم عنوان کرد . گفت: بودجه ساخت و تکمیل این جاده افزایش یافته و مشکلات تهیه مصالح برای پروژه این جاده مرتفع شده است بنابراین از استاندار مازندران تقاضا می شود تا رفع مشکل پیمانکار این پروژه اهتمام جدی داشته باشند.
 
وی در ادامه از جشنواره سیب در کیاسر و جشنواره گلاب گیری در منطقه دودانگه ساری خبر داد و گفت: مناطق مختلف گردشگری استان را می توان در قالب جشنواره به سراسر کشور معرفی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز