خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران:

سوم خرداد اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در سطح جهان به نمایش گذاشت

asdasd
کد خبر : ۳۶۵۰۹۸

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران گفت: :سوم خرداد وآزاد سازی خرمشهر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در سطح جهان به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ؛علیرضا یونسی در جلسه ستاد سوم خرداد که به مناسبت سالروز فتح خرمشهر در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سوم خرداد وآزاد سازی خرمشهر اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در سطح جهان به نمایش گذاشت.
وی افزود:تمامی تحلیلگران انقلاب اسلامی ایران معتقد  هستند در آن زمانی که ندای آزادی خواهی از سوی امام راحل مطرح شد جهان تحت سیطره  دو قدرت شرف و غرب شوروی و امریکا اداره می شد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: زمانی که دنیا توسط دو بلوک شرق و غرب هدایت می شد اندیشه خدا محوری و گرایش به معنویت امام خمینی (ره) که دارای زاهکار بسیار روشنی بود، یکی از قوی ترین قدرت های جهان را به زیر کشید.
 وی با بیان اینکه زیباترین تجلی و مجاهدت رزمندگان اسلام در آزاد سازی خرمشهر تحت فرمان معمار کبیر انقلاب متجلی شد، گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در برابر همه قدرت های جهان معجزه بود و تمامی تئوری پردازان معتقد ند این اندیشه به وجو آمده در کشور موجب بیداری کشورهای اسلامی شد.
یونسی  افزود: فتح خرمشهر توازن نظامی رادر منطقه بر هم زد و موجب پیروزی های ملت ایران در مناسبت های دیگر و ثبات داخلی و تزلزل دشمنان شد.
وی آزاد سازی خرمشهر از الطاف خداوند دانست و اظهار داشت: مظلومیت نظام ما همین بس که ۳۷ کشور جهان مسقیما با ما در جنگ بودند که در رأس آن‌ها صدام بود.
  یونسی ادامه داد: در هشت سال جنگ تحمیلی  37 فدرت جهان و جریانهای سیاسی در مقابله با ایران قد علم کرد ند اما ملت ایران  با رشادت های که از خود نشان داد توانست بر توطئه های مستکبران غلبه کند و پیروزی برسد.
 وی افزود : ملت ایران با رهبری معمار کبیر انقلاب و اعتقاد قلبی  خود توانست پوزه دشمن را به خاک مالیده و قدرت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بکشد و این پیروزی موجب شد تا بعد از آن بسیاری از نهضت آزادی بخش در جهان قد اعلم کنند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران ، همبستگی و وحدت ملی در عالی ترین سطح، دفاع جانانه و صادقانه از ولایت و رهبری ، عمل به تکلیف از شاخصه های مهم در پیروزی جمهوری اسلامی ایران در هشت سال جنگ تحمیلی بوده است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: همه ما وظیفه داریم تا به عنوان یک ایرانی پاسداشت سوم خرداد را به زیباترین شکل ممکن در سطح استان برگزار کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز