خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد:

سطح آموزشی وعلمی دانش آموزان نیازمند ارتقاء

asdasd
کد خبر : ۳۵۵۸۲۴

فرماندار شهرستان محمودآباد گفت: اولویت اول آموزش و پرورش ، ارتقاء سطح آموزشی وعلمی دانش آموزان و معلمان است و باید این مهم بیش از پیش در میان دانش آموزان ومعلمان مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا ، یحیی یوسف پور روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش وپرورش شهرستان محمودآباد، با بیان اینکه دانش آموزان عصر ما دیجیتالی هستند و دسترسی آن ها به اطلاعات بسیار آسان است ، اظهار داشت:در جامعه امروز نباید معلمان از نظر دانش جدید از دانش آموزان عقب تر باشند و باید در راستای به روز رسانی اطلاعات خود تلاش نمایند.

رییس شورای آموزش وپرورش گفت: رویکرد شورای آموزش وپرورش در سال جاری اتمام پروژه های نیمه کاره  و افزایش فضای آموزشی بود که خوشبختانه بخش قابل توجهی از این مهم به ثمر نشست.

وی با اشاره به اینکه 103 مصوبه در سال جاری داشتیم ، گفت: از این تعداد، 87 مصوبه اجرایی شد که نشان از تلاش همه جانبه شورای آموزش وپرورش دارد.

فرماندار محمودآباد با اشاره به اینکه ثروت اصلی هر ملتی،‌نیروی انسانی آن جامعه است، ادامه داد:‌آموزش و پرورش این ثروت را از حالت بالقوه به بالفعل در می‌آورد.  

یوسف پور افزود: هیچ تحولی صورت نمی‌گیرد مگر اینکه دستگاه تعلیم و تربیت در آن نقش اساسی دارد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد یادآور شد: اگر کشوری بخواهد به عزت مادی، سعادت معنوی، سیطره سیاسی، پیشروی علمی، آبادانی زندگی دنیا و هر آرزوی دیگر دست پیدا کند باید به آموزش و پرورش به عنوان یک کار بنیادی و مقدماتی لازم بپردازد. زیرا همه این کارها نیروی انسانی احتیاج دارد و تربیت نیروی انسانی هم در آموزش و پرورش انجام می شود

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز