خبرگزاری کار ایران

فرماندار محمودآباد :

مشارکت 92 درصدی مردم محمودآباد در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۳۵۱۷۴۲

یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد از حضور و مشارکت 92 درصدی مردم محمودآباد در حماسه ملی 7 اسفند خبر داد.

یحیی یوسف پور روز دوشنبه  در گفتگو با خبرنگار ایلنا در محمودآباد اظهار داشت: از مجموع 69هزار 852 نفر واجد شرایط در شهرستان محمودآباد، تعداد 64هزار و132 نفر در 110 شعب اخذ رای تکیف سیاسی خود را ادا کردند.

فرماندار شهرستان محمودآباد ضمن قدردانی از حضور و اهتمام مردم شهرستان محمودآباد در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در پای صندوق های رای به عنوان یک ارزش از سوی مردم محسوب می شود که یک بار دیگر وفاداری و پایبندی به نظام و ارزش های آن را اثبات نمود.

یوسف پور همچنین ضمن قدردانی از هیات اجرایی و اعضای ستاد برگزاری انتخابات و اعضای شورای نگهبان و بازرسی انتخابات از همراهی و زحمات کلیه کسانی که در برگزاری هرچه باشکوه تر و سالم انتخابات فرمانداری را یاری نمودند تقدیر و تشکر نمود.

وی همچنین با اشاره به تلاش هیات اجرای و اعضایی ستاد انتخابات به منظور برگزاری انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه جانبداری و پرهیز از حاشیه گفت:حرف مشترک ستاد انتخابات در شهرستان اجرای مُرِّ قانون و تصمیم گیری بر اساس چارچوب های قانونی برابر دستورالعمل ها و آئین نامه های ابلاغی از سوی ستاد انتخابات کشور بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز