خبرگزاری کار ایران

روز رهایی ملت ایران

جانشین نیروی انتظامی: حضور مردم نشانه عظمت نظام است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن آن هم بعد از 37 سال نشانگر عزت و عظمت نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایلنا، سردار اسکندر مومنی در جمع راهپیمایان 22 بهمن در شهرستان قائمشهر افزود: اینکه مردم ایران بعد از 37 سال از انقلاب اسلامی همچنان در صحنه حضور دارند و پای عهدشان به انقلاب اسلامی ایستاده‌اند، این حضور و پشتیبانی مایه مباهات و افتخار است.

وی ادامه داد: ملت ایران برای همراهی نظام جمهوری اسلامی، فراز و نشیب‌های متعدد را پشت سر گذاشتند و همیشه در صحنه بودند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز نیز ملت ایران با حضور پرشکوه در راهپیمایی 22 بهمن صحنه‌ای دیگر از حضور و پشتیبانی از نظام را رقم زدند که کسی نمی‌تواند این حضور را نادیده بگیرد.

وی به شرایط کشور پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و وابستگی به کشورهای دیگر اشاره کرد و افزود: ایران تا پیش از انقلاب اسلامی آنچنان وابسته بود که کشورهای مستکبر تنها به دنبال دستیابی به منافعشان در این کشور بودند.

سردار مومنی گفت: در آن زمان کشورمان فاقد اختیار بود و می‌بایست تمام اقدامات بر اساس منافع قدرت‌های بزرگ انجام می‌شد.

وی از امنیت به عنوان دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی نام برد و افزود: امروز که در بسیاری از کشورهای همسایه جنایت و کشتار وجود دارد، ایران در امنیت کامل به سر می‌برد.

سردار مومنی گفت: اقندار و عظمت جمهوری اسلامی تا حدی است که حتی دشمنان نیز نمی‌توانند آن را کتمان بکنند و در سخنانشان به این عزت ایران اذعان دارند.

وی این عزت و عظمت ایران را مرهون حضور و پشتیبانی همیشگی ملت ایران دانست و ادامه داد: امروز برای جهانیان سخت است که بعد از 37 سال از انقلاب، ملت ایران همچنان حضور چشمگیر در تمامی عرصه‌ها دارند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: با وجود تمامی تحریم‌ها و کمبودهای تجهیزاتی و نیروی انسانی که از سوی دشمنان بر انقلاب و کشورمان تحمیل شد، ملت ایستادند و امروز به خودکفایی دست یافتیم.

وی بومی‌شدن ساخت موشک‌های قاره‌پیما و دستاوردهای پزشکی را بخشی ازخودکفایی ملت ایران برشمرد و ادامه داد: ایرانی اثبات کرد که با تلاش و کوشش خود می‌تواند به موفقیت‌های بزرگی برسد.

سردار مومنی از جمهوری اسلامی به عنوان کشوری تاثیرگذار در دنیا یاد کرد و گفت: این تاثیر‌گذاری و قدرت کشورمان نشات گرفته از حضور و مشارکت مردم است.

وی شرکت در انتخابات پیش رو را حق و تکلیف برشمرد و افزود: مردم با حضور پرشور در انتخابات و انتخاب گزینه‌های بهتر می‌توانند به امنیت و اقتدار ملی کمک کنند.

کد خبر : ۳۴۶۲۵۶