خبرگزاری کار ایران

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران :

همکاری و تعامل دستگاهها در روند توسعه بسیار حائز اهمیت است

asdasd
کد خبر : ۳۳۵۳۱۹

مدیر کل صدا و سیمای مرکز مازندران گفت:باید در جمهوری اسلامی عملکردها بصورتی انجام شود تا موجب نقد نظام شود و رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته باشد.

به گزارش ایلنا،صادق مقدسی  شب گذشته در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ساری به عملکرد خوب شورا وشهرداری ساری در مرکز مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: کارهای مختلفی که از سوی شورا و شهرداری در سطح شهر انجام می گیرد ناشی از این است که مردم لایق توسعه و ترقی هستند بنابراین این عملکردها جزء وظایف آنان تلقی می شود.
 
وی با بیان اینکه اعتقادم بر این است ساری بعنوان پیشانی استان ،شهروندانش این لیاقت رادارند تا از همه امکانات در حوزه شهری بهره مند شوند، افزود: عملکرد شورا و شهرداری در ساری  بعنوان مرکزیت استان باید بصورت شاخص مطرح شود .
 
مدیر کل صدا و سیمای مازندران گفت: باید در جمهوری اسلامی عملکردها بصورتی انجام شود تا موجب نقد نظام شود و رضایتمندی شهروندان را به همراه داشته باشد.
 
مقدسی با بیان اینکه همکاری و تعامل دستگاهها در روند توسعه بسیار حائز اهمیت است به ملموس بودن عملکرد شهرداری و شورا در سطح شهر و رضایتمندی مردم کارهای انجام شده اشاره کرد.
 
وی افزود: لازم است دستگاههایی که ارتباط مستقیم با مردم دارند نیازمندیهای آنان را احصاء کنند تا صدا و سیما در قالب تولید برنامه این نیازمندیها و انتظارات را به مخاطب انعکاس دهد.
 
مقدسی ادامه داد: ساری بعنوان مرکز استان باید از شاخصه ها و عملکردهایی خوبی برخوردار شود تا بواسطه آن دیگر شهرها  با استنتاج از آن در پیشبرد امور و توسعه شهری استفاده کنند.
 
وی ضرورت فرهنگ سازی و آموزش مهارت های شهروندی را با توجه به توسعه شهری جزو برنامه های صدا و سیما عنوان کرد و گفت: صدا و سیما در برقراری تعامل دوسویه بین مردم و مسئولان ، انعکاس مسائل و معضلات با نگاه سازندگی و تلاش برای برطرف کردن آنها نقش اثر گذاری دارد.
 
مقدسی با بیان اینکه معرفی مفاخر استان یکی از برنامه های مهم صدا و سیمای مرکز استان است بنابراین می طلبد تا دستگاههای دیگر در  شناسایی و معرفی این افراد به این حوزه کمک کنند.
 
مدیر کل صدا و سیمای مازندران استفاده از ظرفیت های بومی در تولید و پخش برنامه های صدا و سیما را از رویکردهای اصلی این سازمان عنوان کرد وگفت: انتظار می رود شورا و شهرداری رسانه را بال کمک  در ترقی  و توسعه شهر ببیند .
 
وی در ادامه با پاسخ به پرسش های اعضای شورای شهر گفت: صدا و سیما  مازندران خدمت رسانی به شهروندان را فصل مشترک همکاری شورا ، شهرداری و این نهاد می داند و در راستای ارتقاء فرهنگ شهروندی و گسترش آموزش های شهروندی با شهرداری و شورا تعامل دوسویه خواهد داشت.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز